Of çok heyecanlandım kesin beni sevdiğini söyleyecek Allahım ya çıkma teklif ederse ne derim ben peki Em ona ne diycem. Simon arabadan indi gelip kapımı açtı gerçekten çok romantik ilk defa bir erkekle partiye geliyorum. İçeri girdik ben kimseyi tanımıyordum. Yanımıza bir çocuk gelip Simon'a
-Yine turnayı gözünden vurmuşsun sevgilin çok tatlıymışdedi. Simon kızardı ne diyeceğini bilemedi tam konuscakken çocuk:
-Ne kıskançsın Simon hiç tanıyamamışsın beni ben kardeşimin kız arkadaşına asılır mıyım ? Hemen kızardın altı üstü tatlı dedik.Simon kızardı bende şaşkındım. Tam Simon açıklama yapacaktı ki çocuk gitti. Bana dönüp
-Sen ona bakma klasik zengin bebesi tipi onun adına özür dilerimdedi. Hafifçe gülümseyip
-Sorun değildedim yalanda değildi hiç sorun değil. Bizi sevgili zannetmesi aksine hoşuma gitmişti. Acaip düşüncelere kapıldım. Bu arada Simon konuşmaya başladı
-İçecek alıcam sende ister misin ?
-Farketmez sen bilirsin
dedim uzaklaştı bende Em'e nasıl açıklıyacağımı düşünüyordum. Ya nasıl benim hoşlandığım çocuktan hoşlanabilirdi. Ne düşünüyorum ya ben sanki onun suçu!
Simon geldi elindeki içeceği uzattı ve-Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama ben Emma'dan hoşlanıyorum.
dedi. Dank! Nasıl yani beni buraya Em'den hoşlandığını söylemek için mi çağırdı. Em çok tatlı bir kız üstelik sarışın mavi gözlü (Em multimedya'da) o varken nasıl benden hoşlanacağını düşündüm ki ? Hemen toparlayıp :
-Em'den mi o süper de bunu bana değil Em'e söylemen gerekiyor Bay Ukala
-Ama söyliyemiyorum çok utangacımdır ne yapacağımı bilemedim o yüzden senden yardım istemeye karar verdim en azından onun hakkında bir şeyler öğrenebilirim.
-Şey... ee... ben yardım edemem Em duyarsa çok kızar.
-Öğrenmez merak etme nolur bana yardım etmen lazım onu seviyorum
Tanrım inanmıyorum hoşladığım gözümün içine baka baka en yakın arkadaşımı sevdiğini söylüyor. İğrenç bir durum şuan kendimden Simon'dan hatta Em'den bile nefret ediyorum. Napıcam ben Em'de onu seviyor mutluluklarına mani olamam ya kafam çok karıştı midem bulanmaya başladı. (Sinirlenince hep böyle olur)
-Simon özür dilerim sana yardım edemem lütfen beni eve bırakabilir misin ?
-Tamam o zaman sana bir teklif sunucam şu hani senin önünde oturan buğday tenli çocuk varya öküzün trene baktığı gibi baktığın o çocuğu sana ayarlarsam bana yardım eder misin?Bu arada adıda Frank.
-Simon sen ne diyorsun ? Kimden bahsediyosun ? Ben kimseye bakmıyorum hem sen kim oluyosunda bana böyle bir teklifte bulunuyosun ben gidiyorum sakın ama sakın arkamdan gelme!
Nasıl ya bakarken o kadar belli ettim mi ? Hem bana nasıl böyle bir şey söyler lanet olası ukala pislik. Koşarak ordan uzaklaştım zaten nereye gidiceğimi de bilmiyorum ne kadar şanssızım ben. Hemen telefonumu çıkardım Em'e mesaj attım gerçi ona ne anlatcam bilmiyorum ama bir an önce burdan gitmek istiyorum. Em hemen geldi abisiyle gelmiş. Ağladığımı görünce abisine bizde kalmak için yalvardı. Gerçi ben tam olarak ne anlatıcağımı bilmiyorum ama yanımda olmasını istiyordum.
Eve geldiğimizde kimseye açıklama yapmadan odama çıktık . Üstümü değiştirip kendimi yatağa attığımda Em'in bana neler olduğunu anlatmıycak mısın konulu bakışıyla doğruldum. Peki ben ne anlatıcam ? Derin bir iç çekip konuşmaya başladım.
-Em sana bir şey anlatacağım ama kimseye anlatmıyacaksın söz mü ?
-Aşk olsun Alex senin anlattığın neyi başka birine anlattım ki ?
-Bu sefer ki biraz farklı ama
-Söz veriyorum kimse bilmiyecek.
-Şu senin Simon mıdır ne bi bebe varya bu şimdi beni bir partiye davet etti. Ben de kıramadım. Ama yanlış anlama sadece arkadaşlık amaçlı neyse biz partiye gittik her şey çok normal gidiyordu ki yanımıza bir kız geldi o arada Simon içicek almak için gitmişti. Kız bana Simon'ın peşini bırakmamı Simon'ın ona ait olduğunu söyleyip kimsenin görmeyeceği bir şekilde tokat attı bende gururuma yediremeyip ağlayarak kaçtım.
Bir dakika ben neden yalan söyledim ki o Simon'ın gerçek yüzünü görmesi lazımdı ama onun üzülmesine göz yumamam hem o gerçeği öğrenirse hem o hem ben çok üzülücez.
-O kızı bulalım burnundan getirelim kim benim en yakın arkadaşıma tokat atar hoşlandığım çocuğa asılır.
-Em kimseye söylemiyeceğine söz verdin kimse bilmiycek lütfen !
-Peki peki öyle olsun bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni lise yeni hayat
RomanceTek suçu aşık olmak olan bir kız ve aşık olduğu yakışıklı pislik oğlan. Başına geleceklerden habersiz olan masum kızımız yeni bir liseye temiz bir sayfa açmak için gidiyor. Ama açtığı sayfanın pek temiz olduğu söylenemez.