Gizli köşede muhabbet

356 25 3
                                    

-Se se sen ne diyosun ya ne kafası ne kopartması nasıl bi mazoşitsin sen ?

-Ya bak seni korkutmak istemezdim daha demin söylediklerimi unut bi anlık boşluğuma geldi oturabilir miyim ?

-Sen otur ben gideyim.

dedim ve ayağa kalktım çok karizmatik ama bir o kadar da psikopat diye düşündüm tam gidicekken.

-Benden korkmana gerek yok sadece tanışmak istemiştim lütfen otur

diyip dudağını büzdü çok sevimli olmuştu kıramadım ve oturdum.

-Peki o zaman tanışmamıza okulun benim hakkımda ki düşüncelerinden başlasak ?

-Ben adımı sorarsın diye düşünmüştüm ama o da olabilir tabiki.

-Ah pardon tabi ya adını bilmiyorum ben.

-Biraz geçte olsa sordun.Ben Jason 11. sınıfım.

Hadi canım bu çocuk benden büyük mü şimdi inanmıyorum aramızda 1 yaş var çok ilginç.

-Sende şaşırdın di mi okuldaki diğer 11'lere göre küçük görünüyorum değil mi ?

-Yani biraz.

-Çünkü onlardan küçüğüm sadece bir sene erken başladım daha doğrusu doktor öyle uygun görmüş.

-Nasıl yani neden ?

-Övünmek gibi olmasın ama yaşıtlarıma göre fazla zekiymişim.Doktorda 2 sene erken başlamam için rapor hazırlamış ama annem 2 senenin fazla olduğunu düşünüp ilk sene yazdırmadı sonrada zekamın farkına varıp 1 sene önceden okula yazdırdı.

-Vay be hem zeki hem de yakışıklı öyle mi ? Mükemmel misin sen ?

Ne dedim ben yine çocuğa yakışıklısın dedim of of iyice mallaştın be Alex.

---Jason'ın Ağzından---

Acaba söylesem mi yani yanlış anlar mı ki çok mu megoloman görünürüm. Yok ya belki bu onu etkiler neden olmasın ?

-Övünmek gibi olmasın ama yaşıtlarıma göre fazla zekiymişim.Doktorda 2 sene erken başlamam için rapor hazırlamış ama annem 2 senenin fazla olduğunu düşünüp ilk sene yazdırmadı sonrada zekamın farkına varıp 1 sene önceden okula yazdırdı.

Yüzünde ki ifade Tanrım bu ne kadar sevimli bir kız şuan o gülümsemesinden öpmemek için kendimi zor tutuyorum. Hayır Jason hayır sakın sıradan bir kız hergün kız öpüyosun zaten bu da onlardan biri işte öpme. Ya ne saçmalıyorum ben o kesinlikle diğer kızlardan değil bi kere çok saf ve temiz ah lanet olsun bu kız beni kendine bağlıyor.

-Vay be hem zeki hem de yakışıklı öyle mi ? Mükemmel misin sen ?

Evet etkiledi onu tanrım mükemmel dedi bana. Hayır canım hergün bana onlarca kız mükemmel diyo bi kız beni neden bu kadar heyecanlandırsın ki ? Yanlız biraz daha cevap vermezsem kız kaçıcak ama ne diycem of ?

-Sen varken mükemmellik bana düşmez küçük hanım.

-Küçük mü unutma aynı yaştayız.

-Tamam aynı yaşta olmamız sana küçük hanım dememi engelliycek mi ?

-Aslında engellemeyebilir sevimli bi hitap oldu.

Yeni lise yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin