İlk reddedilme...

1.7K 54 1
                                    

   ~KEVİN~

   HENRY!! HENRY!!! LANET PİSLİK... Gidiyorlardı . Burunumda bir ıslaklık hissettim. Ahh ... kanıyordu. Karizma çizildi...

     Komikti... İlk defa reddedildim ... inanılmaz derecede tuhaf hissediyordum. Ne yaptı bu kız bana ! O nu istiyorum...

   ~CARLY~

   Kolum dan tutup sürükleyen Henry e bakıyordum . Ne zaman durup bi açıklama yapacak ?

     Durdu...

  - (Gülüyordu) Benden iyi tiyatrocu olur ...

   - Bu neydi şimdi ?

   - Dikkatli olmalısın! O Kevin piçine dikkat et Carly!! Anladın ?

    - İyide ... off anlamadım ... hiçbişey...

    - Anlaman gereken tek şey KEVİN DEN UZAK DUR...

    Gülümsedi ve gitti.. Hala anlamamıştım... Neden uzak durmalıyım ?

    Yürüyordum ... Ama nereye gittiğimi bilmiyorum... Yemek kokuları geliyordu burnuma. Sanırım kafeterya ya geldim... İyi oldu buraya geldiğim.

   -Portakal suyu alabilir miyim ?

   Meyve suyumu alıp cam kenarına oturdum.Dışarıyı izliyordum. Bugün olanlar aklıma geldi . Bunları düşünürken gözlerimin kapandıgını hissettim. Yarım saat vardı .Biraz uyumak iyi gelebilir...

   ~KEVİN~

   Yanımda birsürü kızla kafeterya ya girdim . Sabahki olayı düşünüyordum..Off neden düşünüyorum bilmiyorum...

   Carly?? Orada yatan Carly mi ? evet evet o ... uyuyor muydu ? Sanırım evet. Ah.. çok masum..

   - Kızlar... biraz müsade lütfen.

  Kızlardan kurtulur kurtulmaz Carly e doğru yürüdüm. Tuhaf hissediyordum... Masasına oturdum. Yavaş olmaya dikkat ediyordum. Nefes bile almamaya çalışıyordum. Sadece ona bakıyordum..

   Baya olmuştu ... zil çaldı. O hâla uyuyordu.Bende hâla oturuyordum. gözleri açılıyordu.

   ~CARLY~

  Uyandığında kimse yoktu kafeterya da. Doğrulduğumda... O da ne? Karşımda Kevin duruyordu ... bana inceleyen gözlerle bakıyordu.Birden gülümsedi ve yerini ufak çaplı bir kahkaha aldı .

   -Neye gülüyorsun ?

  - Suratın... (Güler) Ceketinin (Güler) izi çıkmış...

  Demesiyle kafama ceketimin şapkasini geçirmem bir oldu...

   -Bide...

   - Bide ne ?

   - Tükürüğün ... akmış (Kahkaha)

   - Nee !!? Kafamı gömdüm masaya . Sonra iki elinin arasına aldı kafamı ve kaldırdı . Yüzyüze geldik . 10 bilemedin 15 Santim var yok aramızda. Bakakaldık...

   -Özür dilemem gerekiyormuş gibi hissediyorum bu yüzden sabah ki olay için özür dilerim. Ama götün kalkmasın haa !! (Gülümsedi)

   Kalktı ve giderken birden durdu...

   -Zil çaldı . Geç kalma ( tebessüm)

  Ve ilerledi... Gözden kaybolana kadar arkasından baktım .... Hâlâ bakıyordum ... Ve hala bakıyorum.... O da ne Henry geliyor... Salak gibi bakan suratımı değiştirdim ve gülümsedim . Ama o sinirliydi ... geldi ve...
  

YENİ GELEN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin