Çirkin Rosalie.

1.2K 47 0
                                    

"Cok fazla kan kaybindan dolayi bayilmis. Ama suan iyi merak edilecek bir durum yok"

   Gozlerimi hafif araladim. Tanimadigim bir ses ile annem konusuyordu. Gozum seruma ilistiginde NOLUYO LAN misali gozlerimi portlettim. Duyu organlarim da kendine gelmisti. Hastane kokusunu cok rahat aliyordum ha birde plastik eldiven kokusu. Ve yatakta yatiyordum. Neden buraya gelmis olabilirim ki ? Tuhafff...

  -Kendine geldin mi bitanem.

  -Anne soylesene neden buradayiz?

  - Okulda kan kaybindan bayilmissin. Daha duz yolda yuruyemiyorsun Carl. Merdivenlerde dikkat et bari!

  - Ha? Merdiven mi ?

  - Gercekten hatirlamiyor musun?

  - Haa? Ha evet hatirliyorum ... merdivenler...

  -Arkadaslarini tembihlemeyi dusunuyorum . Merdivenlerde sana yardim etsinler.

  -Aman cok komik anne. Burda kizin dusmus bayilmis kan kaybindan sen espiri yap . Hadi olsey- (Annemin agir saplaklarindan biri indi kafama)

  - Aptal aptal konusma Carl .

  - Tamam. (sut dokmus kedi)

Kontrollerim yapildiktan sonra taburcu olup eve gittik. Arthur bana sarilmis bir vaziyette gittik tum yolu. Salak malak ama cok seviyom la ben bu cocugu...

Arthur bana odama kadar eslik etti , yatirdi, ustumu orttu, optu, ve birseye ihtiyacin varmi diye sorup cikti. Normalde ABLAGGG BAGAA SUU GETIGGR diye geceleri aniran Arthur, tum gece boyunca susmustu. Sasirdim dogrusu...

   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Nefis elektro gitar sesimle uyanmistim. Güne öylesıne mutlu başlamışken birden okul aklıma geldi. Lan doğruyaa!! Okulda neler olmuştu öyle... Kafamı iki elimin arasına alarak yatakta kalakalmıştım. Okula gitmesem mi ? Hayır hayır gitmezsem suçlu konumuna düşerim. Olum zaten suçlusun ağağağa. Bidakika  ya ! Ben suçlu falan değilim ki ilk Rosalie başlattı ! Evet Evet hep rosalie!

  Kendimi arabada buldum. Ben buraya ne ara geldim aq... Ahh! Ne yapmalıyım? Ne yapıcan işte gerizekalı!! dün ki ağırlığını ortaya koyacan , sana dik bakana " Şişt! Hayırdır bilader "bakışı atıcan.  Bugünki yaşam biçimimi belirleyip okula doğru ilerledim. Okula yaklaştıkça bana bakan gözler artıyordu... 

 SERT OL CARL ! SERT...

Evet artık sertim. Yani sanırım ... Bana bakan gözlere bakan gözlerim bana bakan  gözleri geri çeviriyor... Lan yoksa ciddi olucam diye çok mu korkunç bişeye benzedim ? Yok canım okadar da değil ... Bu arada okula girdik arkadaşlar. Ağırlığımla yürüyordum . Ah çok zor ağırlığımla yürümek... ( Espiri yaptı yazarınız :D ) Bütün gözler diyorum da gerçekten abartmıyorum bana bakıyor. beni yiyecek gibi. Sıram temizlenmişti . Sırama oturdum ve dersin baslamasını bekledim. Fısıltılar kulağımı tırmalıyordu ama suratlarına bakmıyordum. Çünkü bakarsam gülme krizi tutabilirdi.

   Dersimiz Coğrafyaydı . Valla hoca birşeyler konuşuyor ama açıkçası anlamıyorum. Hoca bana baktığında başımı sallıyor, arada " heeeaağğ ! anladığğğmm ... " diye fısıldıyordum. Tam o sırada kapı çaldı . Gelen müdür yardımcısıydı.

   - Carl CLARKE?

 Anında bütün gözler bana döndü . Bende sınıfa ve müdür yardımcısına pörtletmiş olduğum gözlerim ile bakıyordum.

   -  Carl ??

 Ayağa kalktım . Şimdi sıçmıştım. Ama çok havalı oluyor böylede.

   - Beni takip edin lütfen. diyerek açık kapıda beni bekliyordu. Yani benimde baska seçeneğim olmadığından gitmek zorundaydım. Sınıftan çıktık ve sanırım müdürün odasına gidiyorduk . Ahh! 3. günden müdürün odasını görmek ne ya ?? beni sizler delirttiniz!!!

    Odaya geldiğimizde ilk gördüğüm şey bir adet suratı şişmiş Rosalie idi. Allahım bu ne çirkinlik!!

  - Carl... Sana okulun başında ne dediklerimi hatırlıyorsundur umarım... Senin için okulumuzun gururu demiştim!

   - Çok üzgünüm efendim ama gördüklerim karşısında sakin durmam benim için çok zor birşeydi...

   - Evet biliyorum ama senin kendine sahip çıkman lazım Carl... Eğer sen çıkamazsan bunlar ne yapacak? ( bu sırada eli ile rosalie yi gösteriyordu).

    - Aslında ben böyle biri değilimdir ama ne oldu bilmiyorum ( bu sırada rosalie nin sırtışını duydum) Gerçekten çok üzgünüm.

   - Her neyse okulun 3. günü olduğundan dolayı sizi uyarmakla yetiniyorum. Umarım uyarımı göz önünde bulundurursunuz.... Çıkabilirsiniz.

  Başımla selamlayarak kapıdan çıktım . arkamdan Rosalienin çıktığını duyup ona döndüm.

   - Ne yaptın kendine ? Çok çirkinleşmişsin...!

   - Hepsi senin yüzünden sü- ( sözünü kesmişti . Tabi sürtük demeye g**ü yemiyor) bu arada surat ifadem ciddileşmiş ve sert bakan gözlerimle onun ağzına bakıyordum.

   - Neden durdun? Birşey diyordun...

  - Senden nefret ediyorum!!! diye bağırarak uzaklaştı. pis pis sırıttım . ehehe ...

Sınıfa girmem ile zilin çalması bir oldu. hayır yani benim bildiğim öğrenciler zil çalınca deli dana gibi koşturarak dışarı çıkar ama bunlar bana dikmiş gözlerini bakıyorlar. Çantamı almak üzere sırama ilerledim ve dışarı çıkar çıkmaz elimden birisi tuttu. dönüp baktığımda ise Kevin olduğunu gördüm.

  - İyimisin? kolun acıyor mu ? elini ittirdim ve:

  - hepsi senin yüzünden olmadımı ?

YENİ GELEN KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin