1.kapitola

35 3 2
                                    

1.7. v 11.00
,,Na celé prázdniny?!" zeptala jsem se rodičů. Nemohla jsem uvěřit že mě na celé prázdniny pošlou na brigádu někam do USA, nejspíš do Chicaga.,,Ale tati měli jsme s kamoškama plán, jak si 2 měsíce užijem a  nemůžu jim jen tak říct,hej holky tak se tu mějte a já odlétám do Chicaga". No tak je vezmi ssebou.,,jednoduše mi na to odpověděl můj táta kterej to asi neměl v hlavě v pořadku.Jako fakt?? Mám jim dneska říct že zítra všechny tři odlétáme do Chicaga na celý prázdniny?!",,Jo a jdi hned ať se stihnou sbalit jejich rodiče už to ví a souhlasí s tím"odpověděl mi na to táta a já na něj jen nechápavě koukala. Takže naši rodiče se předem domluví že jejich dcery pojedou na cely prázdniny do Chicaga a nám to jako oznámí den před odjezdem? Tak to je fakt skvělý! Emma a Sarah byly stejně překvapené jako já,ale všechny tři jsme se začali balit přičemž jsme si volali přes Skype a probírali vše co si vezmem.

19.00
Jsem ukončila hovor se Sarah a Emmou. Konečně jsme sbalené každá máme 3 velký kufry nacpaný spoustou věcma, skoro se divim že nepraskly! Byla jsem tak vyčerpaná že už jsem se jen umyla a šla spát.

Ahoj lidi tak první díl příběhu je na světě snad se vám to bude líbit. Máte nějaký nápad co by se mohlo stát v Chicagu? Když tak pište do comentů nebo dávejte hvězdičky:D

Prázdniny v ChicaguKde žijí příběhy. Začni objevovat