Normal bi hayatım vardı.Taki o güne kadar. O gün bi kaza oldu....Arabamız uçurumdan yuvarlandığı gün bütün ailesini kaybetmiş küçük bir kız ve yardıma ihtiyacı olan bir kardeş ne yapmalı ıssız bir yerdi orası hatırlamıyorum ama çok soğuk ve çileli bir gündü ailemle pikniğe gittiğimi hatırlıyorum daha sonra annem ve babamın kavga edişini kardeşimin ağlayayışını izledim kabuslar gördün zor bir gün zor bir yıldı...HATTA zor bir yılbaşı evet o gün yeni yıla girmiştik o kazadan 1 yada 2 saat sonra yeni yıla girmiştik kardeşimle yoğun bakım kapısının önünde uyuya kalmışız ve bi hemşire yanımıza gelmiş üstümüzü örtmüş ve sonra bi ses duydum kalktım yine o hemşire yeni yıla girdiğimizi söyleyecek sanmıştık fakat öyle olmadı kadın ağlamaya başladı ona ağlamamasi gerektiğini çünkü yeni yıla girmek insanı çok mutlu eder evet öyle olmuştu yeni yıla girmiştik fakat ailesiz kimsesiz yanlız ve boş bir dünyaya boş bir hayata kucak açmıştık...büyük pişmanlıklarım var tabiki mesela o gün o arabada kulaklığımı takmış yüksek sesle müzik dinliyordum kardeşim yanımdaydı ağlıyordu öne atliyordu ben onu durdurmadım babamın bagirislarini durudurma çabalarını duymuştum dikkati dağıldı galiba bilmiyorum araba sağa sola doğru gidiyordu zaten yağmur yağıyordu bide bu dikkati baya dağılmıştı anladım kardeşimi var gücümle kendime çektim ama çok geçti bide şunu hatırlıyorum kardeşimi çekince babam arabayı sağa kırdı benim tarafımdan bembeyaz bir ışık gördüm çıglik atmamla araba devrildi galiba kamyondu bize çarpmıştı ve uçurumdan yuvarlandık kardeşim yine ağlıyordu airbag ler açılmıştı telefonum fırlamış kardeşimin ağırlığını göbeğinde hissettiğimde kaza yaptığımızı hissetmiştim kardeşim sustu annemlerin sesi çıkmıyordu daha sonra nasıl 112 yi aramışım bilmiyorum ama ben aramışım bana öyle söylediler daha sonra kendimi yoğun bakım kapısının önünde uyuya kalmışız bir şekilde buldum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİDİYORUM
Teen FictionBir insanın hayatında asla olmaz dediği herşey elbet bir gün olur ama o gün bazen çok geç bazen çok erken gelir. Kitapta başrol olarak bilinen Betül yeni yıl akşamı ailesini feci bir kaza ile kaybeder..Daha doğrusu ailesi bildiği insanları.....Daha...