UMUTSUZUM ARTIK!

24 5 0
                                    

Çok düşündüm ne yapmalıyım bilmiyordum.....En sonunda kendimi toplayıp Gülün karşısına çıktım..!!!Gülün odasına gitmek için yatağımdan kalkmak istedim ama bedenim en az ruhum kadar yorgun ve çaresizdi.....Ne yapacağımı bilmiyor yatağımdan kalkmaya çalışıyorum.......OLMUYOR,OLMUYOR!!!! Ne yapacağımı biliyorum....

Sesimde çıkmıyordu ki ANN..... Beril ablaya seslenmek için girişimde bulunsam da neden bilmiyorum ama sesim kulaklarımda yankılanıyordu.... Pes ettim ve Beril abla ve ya babamın gelmesini bekledim....2 gün boyunca kimse gelmedi....

En sonunda tam pes edecek iken kapım çaldı içeriye Gül gelmişti beni böyle görmesini istemiyordum zor bela arkamı döndüm...Ama benim canım kardeşimin inadı bir kere tuttu ise birdaha asla ama asla vazgeçtiremezsin......... En sonunda pes ettim ve konuşmaya başladık.
-ab
a sana herşeyi anlatacağım
-dinliyorum canım
-aba hani geçen gün çatı katındaki bir odaya gitmiştik ya! Derin bir nefes aldı..
-evet ne olmuş o odaya?
-işte aba o odada yaşayan kız varya?
-evet Gül hadi artık...
-işte o benim abam!
-ne??? Senin ablanmı var?? Peki niye bana söylemediler?
-bilmiyorum.. yani o kadar anlatamam ama anneme sorarsan o sana belki anlatır.
-Beril ablanın anlatmayacağını adım kadar iyi biliyorum....
-üzgünüm. Dedi ve bana sarılarak odamdan ayrıldı.
Ben şimdi ne yapacağım.Umut tükendikten sonra yapacak hiçbirşey olmuyor ve ben umudumu kaybetmemek istememde artık çok geç.Umutsuzum artık....

GİDİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin