Eu sunt Hope.
Astăzi este ziua aceea din an , după ce vara s-a dus si școala începe. Sunt clasa a-11-a.
--------------------------------------------------------------
*ALARMA SUNĂ*
Hope: Of... este deja timpul sa plec ?!
Dintr-o dată am primit un mesaj. Cine putea fi ? Ah, da Freya. Freya este cea mai bună prietena a mea...o ador!!
"Buna dimineața, prințeso! Sper ca nu ai uitat de prima noastra zi la liceu...
Am auzit că vom avea colegi noi."
"Neața! Cum!? Credeai că am uitat? Huh... Colegi noi :) "
" :)) bine ne vedem la școală. Să nu întârzii!"
M-am ridicat cu greu din pat si m-am îndreptat spre dulap. M-am imbrăcat cu o pereche de blugi, o bluza roșie si peste am pus o jachetă. Parul l-am pieptănat si l-am lasat desfăcut. Eram gata. Am coborât si m-am dus imediat în bucatărie să îmi i-au un măr. Mama era acolo.
Hope: Bună, mamă!
Mama: Buna! Ești gata?
Hope: Da!Sunt gata. Pa!
Mama:Pa! Succes!
Soarele era pe cer și ne incălzea pe toți. Mi-am luat castile si am ascultat muzica.
Ajunsă in fața liceului, Freya mă aștepta lângă copacul unde ne petrecem toate pauzele.
Hope: Freya! Ce faci?
Freya: Bine! Doamne, ști ce dor îmi era de locul ăsta!?
Hope: Și mie!
*RING*RING*
Hope: Sincer, de sunetul clopoțelului chiar nu îmi era dor.
Freya: Nici mie! Spune ea zâmbind :)
Mă duc la dulap. Ma poți aștepta în clasă.
Hope: Ok!
Mi-am scos telefonul pentru a îmi verifica instagramul. În acel moment telefonul mi-a căzut din mâna. M-am aplecat după el, când mi-am ridicat privirea un băiat era în fața mea.
Băiatul: Scuze! Nu eram atent.
Hope: Nu-i nimic!
Baiatul: Eu sunt Damon! Sunt cam nou pe aici!
Hope: Emm... Eu sunt Hope!
Damon: Încântat sa te cunosc, Hope! Ce ora ai?
Hope: Biologie :(
Damon: Și eu! Pot veni cu tine?
Hope: Sigur :)
______________________________________________________________________________
În imagine este Hope!
CITEȘTI
Hope
VampireÎn această carte este vorba despre Hope. Aceasta se întâlnește cu cel mai popular băiat din școală care se dovedește a fi vampir.