Capitolul 11

29 5 1
                                    

Kai: Stai calm frate! O sa o găsim și cred ca știu și unde.
Perspectiva lui Damon
Nici nu am mai stat pe gânduri. Gândul ca Hope ar păți ceva ma face sa înnebunesc. Jur ca o sa îl omor pe acel dobitoc.
Kai a spus ca știe unde o vom găsi dar deja a trecut o luna... o luna de când nu am mai văzut ochii aia frumoși și căprui.
Vreau sa o găsesc... părinții ei încă o cauta. Ce as putea sa le spun?! Nici nu le răspund...

Damon: Kai, a trecut o luna... o luna și am văzut pana acum toate locurile la care tu te gândeai.
Kai: Stiu. Nici măcar nu știm de cine e vorba.
Damon: Trebuie sa îl mai sun. Vreau sa aflu mai multe.
#RADU: Alo!
Damon: Te rog las-o pe Hope. Ia-mă pe mine.
Radu: Prietenul meu scump... Nu o pot lasă.
Damon: Scuze ți-am spus de atâtea ori. Nu am vrut sa îți fac asta.
Radu: Dar ai făcut-o. #
Damon: El e... e Radu
Kai: Dobitocul... Unde îl vom găsi...
Damon: N-Nu știu.
Kai: Ma gândeam sa îl sun pe Sammy
El ne va ajuta.
Din perspectiva lui Hope
Sunt aici de o luna... Nu știu de ce Radu ma tine prizoniera. Îmi este dor de Damon. Știam ca nu ar fi trebuit sa ma îndrăgostesc de el. Știam ca nu se vor întâmplă lucruri bune dar...
Dintr-o data aud telefonul meu cum suna
Am auzit toată conversația lui Radu cu Damon. Damon plângea?

"Damon: Scuze ți-am spus de atâtea ori. Nu am vrut sa îți fac asta.
Radu: Dar ai făcut-o. "
Hope: Ce? Ce ți-a făcut Damon?
Radu: E o poveste destul de lunga.
Hope: Nu am unde sa plec deci ascult.
Radu: Sa spunem că atunci când l-am cunoscut nu a fost un om prea bun.
A venit într-o seara destul de friguroasa. Eu și familia ne adapostisem intr-un cort noi fiind într-o călătorie. Tata s-a dus sa mai aducă câteva lemne pentru a nu îngheța în acea seara. Cred ca trecuse mai bine de o ora și el nu mai apărea. Mama mi-a spus sa intru în cort ca ea îl va cauta pe tata. Asa am făcut. La un moment dat am auzit niște sunete. Chiar ma speriau. Am ieșit afara și am văzut capetele părinților chiar lângă foc. Am rămas mut. Nu știam ce sa mai spun...
Hope: Continua!

Wow! Este cel mai lung capitol al meu... 😍😍
Ma scuzați dacă am greșeli... (îmi e somn ) e 01:11 și scriu.

HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum