YURT GERÇEKLERİ

59 6 0
                                    

1 sene sonra ...

Ezo...

Artık yurdumuza iyisiyle kötüsüyle alışmıştık.
Bu bölümümde Kız yurtlarıyla ilgili biraz bilgi vermek istedim.
Kız yurtları genellikle önünde polis veya güvenliklerin nöbet tuttuğu kız kuleleri diyebiliriz:)
Başta her kız öğrenci için son seçenek olan,bunaltıcı görünen yerlerdir.
Kız öğrenci evinden farklı olarak da zorunlu bir düzeniniz vardır. Başta sizin seçmediğiniz bir grup kızla aynı yerde yatıp kalkıp yaşayıp ağlayıp gülmek zorunda olursunuz.Tabi bizim gibi en yakın arkadaşlarınızla kalma şansınız varsa ne alâ...:)
Başta İstemediğiniz bir kız grubuyla olduğunuz da kötü gibi gelir.Hatta bazen kaçmak istersiniz ''ya ne işim var bunca tanımadığım kız arasında'' dersiniz.Ama bence insanın yabancılarada ihtiyacı vardır.Ve bunun kız kızası her zaman çok eğlencelidir.
Tanıdığım çoğu kimse icin kalıcı bir şey olmadı bu,illa ki öğrencilik bitmeden başka bir barınma olanagı sağlanır.Ama kız yurdunun derinliği var.
D8şarıdan bolca kahkaha seslerinin duyulduğu,müzik sesiyle şakıdık şukuduk oynanıldığı,kavgaların saç baş yolmaktan ibaret sanıldığı yerdir kız yurdu.:)
Ama göründüğü,sanıldığı kadar eğlendirici değildir.Eğlenmek amaçlı gelinmemiştir.Barınmak için seçilen bir yerdir zaten.
İnsanın hayatına çok şey kattığı doğrudur.Aza kanaat etmeyi öğrenir insan...Bazen 10 tl ile 2 hafta geçinmeye çalışır.Hayatımıza çok şey katar.Umarım herkese kattığı şeyler hep derin dostluklar ve güzel tecrübeler olmuştur ve olur.
Çoğu yerlerde şehrin dışındadır.Yalnızlıktır,Anneden babadan, sevdiklerinde ayrı kalmaktır.Özlemdir...
Ama bazen de...
Aileleri tarafından baskı görmüş,özgürlüğe kavuşunca(!) olmadık insanlarla olmadık ortamlara giren,masumiyetini kaybetmiş insanları görmektir.
Hayatınızda ilk defa karşılacağınız ve ne yapacagınızı bilemediğiniz zamanların bolca yaşanıldığı yerdir.Korkmaktır. Sır Saklamaktır,
Tecrübeler edinmektir,büyümektir velhasıl...
Öğrenci olduğunuzu layıkıyla anladığınız yerlerdir herşeyden önce.
... 10 tl param kaldı, sizce bu parayla 15 gün geçer mi?" "bir portakaldan kaç öğün olur? Çeşmeden akan da su, erikli de su aslında değil mi?"

Normal koşullarda bir arada kalması mümkün olmayan yüzlerce insanın "kader ortaklığı"dır yurtta kalmak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

★★YURT KELEBEKLERİ★★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin