Sonunda Ankara'ya gelmiştik.Hepimiz heyecanla yurdun yolunu tuttuk.
Ve işte o an...
Kocaman ben diyim 1000 kat siz diyin 2000 kat...Tamam tamam biraz abartmış olabilirim:P :D :D
Ama harbiden bu nasıl uzun bir binadır yahu!
Yurda girdik,yerleştik vs vs. derken akşamı ettik.Ve hepimiz birbirimize tebessümle bakarak bir oh çektik macera başlasın dercesine:)Saat 23:30...
Heyecan,Yol yorgunluğu vs. derken hepimiz iyice mayıştık.Naz her zaman ki gibi herşeyi 4/4lük olsun çabasına girdi. Akşamdan herşeyini hazırlıyor:)hiç şaşırmadım.
Aylin desem ahhaaa yine birşeyler yiyor ahh zaten hiç bu huyunu bırakmadı ki..! Daha doğrusu bırakamadı.Tamam tamam kabul çabalamadı bile:D Geçen gün maydonoz suyu diyeti diye birşey duymuş.Güyâ her gün içince zayıflayacakmış.Bu diyete başlamasına başladı dedim helal..! Yemeklerindende kısmaya başlamıştı sanki :) Bu sefer dedim zayıflamayı göze almış:D
Maydonoz diyeti kaç gün sürdü dersiniz?
20 gün?
Hmmm 15?Ahhh tabi ki 3 gün bile sürmedi ..:D
Hiçbir zaman başladığı diyet günü sayısı bir elin 3 parmağını geçmedi ki zaten herneyse biz onu böyle de seviyoruz:)Diğer kızlar çoktan uyumuş bile...
Tabi bendeniz Ezo hala ayakta..!
Ben de uyusam iyi olacak yoksa sabah arkadaşlarımın beni uykusuz gözlerle hortlak sanmalarını istemem:D
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZKumsal...
Günaydınnnnnnnnnnn Kalkın yurdumun kelebekleri:):) Heee eğer biraz daha kalkmazsanız ilk günden okula geç kalacağızzzzzzzzzzzzzzz:O
Ezo...
Kumsal offffffffffff bağırmaaaa sabah sabah kulağımı kanattın yhaaaaaa!!!
Sonunda herkes uzun uğraşlara rağmen sıcacık yatağını bırakıp tatlı uykusundan uyandı.
Herkeste bir koşturmaca sanki okula değilde düğüne hazırlık. O süs püs akıllara zarar:) o derece...
Öyle böyle derken yurttan tek tek herkes okula gitmek için aşağı bahçeye inmeye başladı.
Aylin ve Mira tıp okuyorlar.
Naz polislik...
Berfin pilotluk...
Ben ve kumsal ise Türk dili ve edebiyatı bölümünü okuyoruz.
Ben kimim tabi ki Ezo:)Hepimiz duraktan ayrı bölümler okuduğumuz için çil yavrusu gibi dağıldık:D Tabi ben ve kumsal hariç ...
Hala dolmuş gelmedi offff!!!Ve sonunda...
Dolmuş o kadar dolu ki ismini tam anlamıyla karşılıyor.Öyle dolmuş ki iğne atsanız düşmez o misal...
Zor bela kendimizi dolmuşa sığdırabildik.Yine bizim gençlik yaşlılara öncelik tanımıyor!
Ayakta düşmeme mücadelesi veren oldukça tatlı tonton bir teyzeye şoföre uzatması için ücretimizi verdikten sonra kulağımda yine kulaklık müziğin ritmine bıraktım kendimi...
Kumsal'da her zaman ki gibi yine oturacak yer bulmuş kendine:)kitabını okumaya dalmış bile...Ben müziğin akıcılığıyla kumsal kitap okumaya dalmış derken;
EYVAHHH!!!
İneceğimiz durağı kaçırdık.
O panikle müsait biyerde dememle birlikte herkesi de korkutmuş bulundum.Napalım artık:)
İndik bakalım.Durağı kaçırdığımız için okula bir kaç km yürümek zorunda kaldık.Okula girmek üzereyken;
Telefonumun çalmasıyla birden irkildim.
Berfooo arıyor...Tabi benim baş belam Berfin arıyor.
Geç bile kaldı o kadar panik,heyecanlı,pimpirikli biri ki anlatamam. Evet telefonda nefes almadan konuştu yine;
Okula yetiştiniz mi?
Derse mi giriyorsunuz?
Kimlerle tanıştın?
Okulun kızları güzel mi? Vs vs vs...Offffffffff bu kız neden bu kadar meraklı ve sabırsız açıkcası bilemiyorum.Hele o panik içinde ki ses tonu...
Berfin'le konuştuktan sonra Kumsal çoktan derse girmiş yerini almış bile.
Şuan farkettim bu kız beni neden beklemiyor yahu !
Bende hızlı adımlarla derse geç kaldım diye koştur koştur gelmiştim neyse ki hoca daha gelmemiş.Sınıf o kadar gürültülü ki birbirimizi duymamız için özel çaba harcamak gerekiyordu o derece...
..............
..............
..............
Sınıfın biranda sessizleşmesiyle hocanın geldiğini anlamak zor olmadı.Evet beklenen kişi sınıfa giriş yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★★YURT KELEBEKLERİ★★
ChickLitBu hikayemizde 6 genç kızın diyarbakırdan, hayallerinin peşinden koşarak ankaraya gelmelerinin ardından yurtta kalma heyecanıyla yurda yerleşmeleri ve yurt maceraları...