1.4. BOODSCHAPPERS VAN DE DOOD

183 17 15
                                    

   Zoals u al in de eerste paragraaf van dit hoofdstuk heeft gelezen, zijn Boodschappers van de dood geesten die levende zielen waarschuwen voor de dood van een dierbare

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

   Zoals u al in de eerste paragraaf van dit hoofdstuk heeft gelezen, zijn Boodschappers van de dood geesten die levende zielen waarschuwen voor de dood van een dierbare. Vele mensen zijn bang voor deze geesten, terwijl ze juist de beste intenties hebben. Negeer een boodschap dan ook nooit, want geesten hebben het bijna altijd bij het rechte eind.

   U zult zich wel afvragen hoe het kan dat geesten als het ware de toekomst kunnen voorspellen door te weten wanneer er iemand sterft. Theoretisch gezien kunnen geesten geen toekomst voorspellen. Omdat ze echter in het stuk tussen leven en dood zitten, is het mogelijk voor ze om signalen van de dood op te vangen. Net zoals geesten dingen van de mensenwereld kunnen waarnemen, kunnen ze dat ook van de dood. Merken ze dus dat de dood zich voorbereid om iemand te laten sterven, dan zullen deze zogenoemde Boodschappers van de dood een waarschuwing geven.

   Deze waarschuwingen kunnen van alles zijn. Geesten kunnen bijvoorbeeld proberen om iemand naar binnen of juist naar buiten te jagen om bij degene te zijn die bijna aan zijn of haar einde komt. Is er geen reden om een bepaald persoon te bezoeken maar bent u onbewust toch naar zijn of haar huis gelopen, dan kan dit zijn omdat een geest u een bepaalde richting in heeft gestuurd.

   Een andere manier van waarschuwen is door middel van een droom of een visioen. De gewaarschuwde krijgt dan een droom/visioen waarin ze iemand zien sterven. Het is niet zeker of dit ook zal gebeuren op de weer gegeven manier, maar er is grote kans dat dit wel zo is.

   Het kleine aantal mensen dat geesten kan zien kunnen uiteraard ook deze Boodschappers van de dood zien. Daarmee komen we direct aan bij de laatste manier van een waarschuwing ontvangen; de geest zelf te zien. Een Boodschapper van de dood zal altijd proberen om te communiceren. Ziet u dus een geest die ijverig probeert uw aandacht te trekken of iets duidelijk te maken, probeer dan uzelf open te stellen en probeer met de geest te communiceren. Hij of zij kan iets heel belangrijks te vertellen hebben.

   Boodschappers van de dood zien er niet anders uit dan andere geesten. Mensen die dus beweren dat ze een vrouw of man zagen met bloed, wonden en andere onzin, en dat die man of vrouw hen waarschuwde voor de dood, zuigen slechts iets uit hun duim. Boodschappers van de dood zien er, net als andere geesten normaal uit.

   Omdat het niet zeker is of de dood te beïnvloeden is, weten we ook niet of het slechts de intentie is van de geest om iemand voor te bereiden op de dood, of dat de geest bedoelt om te waarschuwen zodat er iets aan gedaan kan worden. Wij raden u aan om in ieder geval actie te ondernemen zodra u een duidelijke waarschuwing ontvangt.

Geesten, demonen, aura's en andere paranormale zaken #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu