-Ami, sunt Seba al tău, iar ea Dari a ta...nu ne ma tii , razgaiato?...
Tot timpul ăsta eu am crezut că nu o să îi mai văd niciodată, dar se pare că m-am înselat amarnic de mult....băiatul pe care eu nu l-am putut scoate 7 ani de zile din cap, sta sub acelasi acoperis cu mine, iar eu nu mi-am dat seama până în momentul de fata.
Doamne, cat de mult a putut sa se schimbe Daria...numai este aceeasi fata cu parul ondulat si saten, fata aia care atunci când cumpăra ciocolată se mânjea pe toata fața, iar eu trebuia să o sterg mereu cu un servetel umed...mereu aveam la îndemâna pachetul de servetele umede.
Ea acum este...atât de frumoasă, are forme de invidiat...Numai este copilă...Este o femeie în toata firea. Ea are 19 ani, este mai mare ca mine cu doi ani..coincidența este ca noi ne-am născut in aceeasi zi din an, pe 17 decembrie..Totusi anii diferă...A plecat acum 2 ani din viața mea fără sa-mi spuna...si mereu îmi spunea plângând că daca o sa o vad, nu o sa vărs nici măcar o lacrimă, dar m-am mințit pe mine...Ei doi sunt in fața mea...si stiu ca in câteva momente o sa cedez plansului cu care m-am obisnuit de foarte mult timp...
Cu pasi mici si cu ochii in lacrimi, Daria se aproprie de mine...
Mâinile ei mă apuca de umeri si ma ia in brațe de parcă nu m-ar mai vedea niciodată...cine stie...poate mai pleaca o data...o cred in stare...-Cât de frumoasă te-ai făcut...Tot la fel de plangacioasa ai rămas...Tot sora mea...spune..si eu o împing...
-Nu...nu sunt sora ta...Sora mea a plecat acum 2 ani de zile fara sa se uite in urma sa...Fără să se gândească si la sora ei mai mica...care tata nu are...Care avea nevoie de tine fix atunci când urma sa se maturizeze...
-Ami...Am plecat cu un motiv...crede-ma...Iar eu in ochii ei nu pot citi decat durere...poate ca sunt rea ca de ziua ei si a mea fac asa, dar numai eu stiu prin ce am trecut...
-Ce motiv, Dari? Poate îmi spui si mie...nu faci ca acum doi ani când i'ai spus mamei mele ca pleci...Tu stii cât aveam eu nevoie de tine? Ai habar?...si lacrimile îmi dau năvală pe obraji
-Am plecat pentru tine, proast'o...Nu pentru mine! Ai habar ca tu azi puteai sa numai respiri?
-Ce?
-Cu doua zile inainte să plec, vineri seara mă duceam la magazin cu gândul să cumpăr ceva si sa vin la tine..Simteam ca sunt urmărită, si asa a si fost...când am iesit din magazin un bărbat de nici 25 de ani mi-a pus mâna la gura...si a zis ca daca nu ma duc cu el te v-a omorâ...ăla era un criminal in serie...Am plecat cu el...mi-a spus sa nu îți spun nimic, daca iti spuneam ceva riscam ca tu sa patesti ceva, si am plecat fără să îți spun.
Am fost prizoniera lui pana acum 6 luni de zile...nu mi-a dat drumul ci un băiat care "era" de partea lui m-a salvat omorandu-l.
Am fugit amândoi de acolo si am stat la Lucian până acum când am fugit de la el ca am aflat ca....El urma sa fie tata din cauza mea, am rămas însărcinată cu băiatul pe care îl iubesc si n-am vrut sa ii spun pentru ca mi-a fost frica, si am fugit...
Crede-ma, Ami! Si cu asta cade in genunchi si isi da drumul lacrimilor pe care le-a ținut in frâu de când a inceput să vorbească.
Cad si eu în genunchi față in față cu ea, îi ridic fata in mâinile mele si ii sterg lacrimile...-Trebuia sa imi spui, mancacioas'o...nu suport ca persoanele la care tin cel mai mult sa pățească ceva din cauza mea...
Când ai plecat, mi s-a sfasiat inima, voiam sa ma omor pur si simplu sa nu mai exist...ti-a facut ceva ala in timpul ăsta?-M-a violat, Ami...m-a distrus...si urlu de durere ca nu am reusit sa fac nimic.
-Totul o sa fie bine, promit...Doamneee, îmi pare extrem de rău, Dari...
-Nu-i nimic...totul este bine acum?
-Da..spun si eu i'au in brațe si o strang cat pot de tare. Ai zis ca o sa am un nepotel?
-Nepotica, eu vreau fata..Stii doar. si zambeste.
-O sa am o nepoticaaaaaa, sâc! Si rad de fericire....
După ce am mai vorbit cu ea, ii s-a facut somn, ea fiind însarcinata va da-ti seama..am dus-o in camera la mine si s-a băgat la somn...
M-am dus la bucătărie sa-mi pun suc in cană si cineva ma prinde de mijloc si ma ține strâns. Eu crezând ca este Seba, nu fac nimic si doar zâmbesc, dar atunci când aud vocea altui tip mă sperii-Heii sunt eu Deven! Si ma ia in brațe.
-Ahh, scuze...n-am stiut ca esti tu...si ma dau din brațele lui
-Stiu...si cu asta ma ia in brațe si ma pune cu fundul pe chiuvetă astupandu-mi gura cu gura lui. Am încercat sa nu ii răspund la sărut,dar nu am putut pentru ca ma strangea foarte tare de fese...
Ma face sa imi deschid gura si îsi introduce limba in gura mea, a lui cautand'o cu disperare pe a mea...din cauza lipsei de aer se retrage din sărut spre fericirea mea...-Scuze, dar nu m-am putut abține...si Stiu ca e prea devreme, dar vreau sa te întreb ceva!...spune si tot nu se depărtează de mine. Vrei să fii iubita mea?
Iar eu la usa il observ pe Seba, rezemat de ea cu ochii spre noi...si ce fac acum, o fac din ambiție dezi stiu ca o sa regret.-Da. Da vreau sa fiu iubita ta...si in momentul următor Seba pleacă, iar Deven ma sărută si ma învârte in brațe...
Am facut-o cu un motiv, si sper ca acel motiv sa se adevereasca...
CITEȘTI
Fortuna Labilis
RomanceIn renumitul New York prescurtat NY o fata pe nume Amalia Castillo gusta din suferința pe care viața ne-o dă fiecăruia de la o vârsta fragedă. Ea s-a născut pe 17 decembrie, ziua blestemată în care tatăl ei si-a dat ultima suflare. Ea crede că rud...