Πολλοί άνθρωποι με κρίνουν και όντως με ενοχλεί...με ενοχλεί που μιλάνε χωρίς να ξέρουν, με ενοχλεί πρέπει να συμβιβάζομαι με πράγματα τα οποία ξέρω ότι αν είχα κότσια θα τα είχα αλλάξει. Με ενοχλεί όλη αυτή η κοροϊδία η οποία σου πασάρει ο κόσμος και καμία φορά ξεχνάς να την φιλτράρεις...αλλά πάνω απ'ολα με ενοχλούν οι άνθρωποι που με ξέρουν αλλά συνεχίζουν να με κρίνουν χωρίς απλός να με αποδεχτούν...
=-_-_-_-_-_-_-_-_-=
Η ζωή μου είναι ένα ψέμα...τουλάχιστον οι άλλοι έχουν φροντίσει για αυτό. Στο τέλος όσο και να προσπαθήσεις να αλλάξεις τις φήμες που οι άλλοι έχουν σπείρει δεν θα καταφέρεις τίποτα...
Να μην σας τα πολυλογώ είμαι...gayΕγώ περάσει ΟΛΗ μου τη ζωή ακούγοντας αρνητικά σχόλια για την σεξουαλικότητα μου...προσπαθώντας να αλλάξω τον εαυτό που, πράγμα που φυσικά δεν γίνεται
Να συστηθώ...με λένε Nathan, είμαι 16 και σύμφωνα με τον ψυχολόγο μου σε κατάθλιψη. Παρόλο που βρίσκω τον ψυχολόγο μου λίγο υπερβολικό θα πρέπει να παραδεχτώ ότι είμαι συνέχεια κάπως στεναχωρημένος. Με έχει υοθετισει μια πολύ καλή οικογένεια και πραγματικά δεν έχω κανένα παράπονο μαζί τους -όχι ότι έχω περιθώρια για παράπονα- και είναι πολύ φιλικοί μαζί μου...με υοθετισαν πριν 2 μήνες περίπου.Την "μητέρα" μου την λένε Βασιλική, τον "πατέρα" μου Νίκο, την μεγάλη μου "αδερφή" Ναταλία και τον "αδερφό" μου Χρήστο. Με τον Χρήστο είμαστε στην ίδια ηλικία και η Ναταλία είναι 1 χρόνο μεγαλύτερη μου...
Ξέχασα να πω ότι κατάγομαι από Λονδίνο, εκεί γεννήθηκα και έζησα
μέχρι τα 5 μου...Και οι δυο γονείς μου ήταν Άγγλοι.
Ήταν η πρώτη μέρα στο καινούριο μου σχολείο. Πάει το καλοκαίρι...
Θα είναι μεγάλη μέρα...(A/N:είναι η πρώτη μου ιστορία yay. Θέλω να πω πως οποίος είναι εδώ για να μου πει πως είμαι "πουστης" ή κάτι παρεμφερές, θα παρακαλούσα να φύγει από εδώ.
Κάποια πράγματα για εμένα:
•είμαι gay
•είμαι και Άγγλος
•τον Δεκέμβριο έκλεισα τα 18
•κάνω ship : Larry stylinson, Phan, septiplier, sebasdion και misaki x usagi)