Ráno jsem se vzbudila jako vždy akorát ne v me posteli ale zase v nemocnici.
Dnes mě mají propouštět jenže mně se domů nechce,protože doma mě zase nikdo nečeká a tady je alespoň sranda.
D-Tak slečno dnes jedete domů.Kdo si pro vás přijede
M-No ja nevím moji rodiče nejsou doma.
D-Aha no někdo si pro tebe musí dojet.
M-No tak já zavolám kamarádovi
D-DobřeVzala jsem si mobil a vytočila Karlovo číslo.
K-Ano Míšo co potřebuješ
M-no tobě už je osmnáct a někdo pro mě musí dojít do špitálu.
K-Dobře ja přijdu
M-DěkujuZamčela jsem mobil a šla si zabalit.
Za půl hodiny tady byl Kája a už jsme byli na cestě.
Zavezl me domů ale jak jsem říkala doma nikdo nebyl.
K-Máte krásnej dům
M-Vždyť jsi tady byl
K-Ja vím ale nějak jsem si toho nevšímal
M-Aha tak to jo máme i pejska o toho se stará můj řidič když nejsou naši doma a ja jsem ve škole.
K-Mohl bych ho vidět?
M-Jo jasně pojďDošli jsme na zahradu kde měl příbytek náš řidič a před ním byla zahrada.
Najednou se zpoza rohu objevila Šeltie"Minie"zakřičela jsem a běžela ji naproti.
Ta jen vrtěla ocáskem a pak uviděla Karla běžela za ním a povalila ho na zem takhle jsem si s ní hráli az do večera.
M-Karle kdy půjdeš domů?
K-Mám už jít?A proč mi říkáš Karle?
M-Nevím mám to tak zafixovaný a ne ještě nemusíš co bych tady delala když zase nikdo není doma.
K-A kde vlastně všichni jsou?
M-Moji rodiče pracují jako návrháři takze jsem pořád sama.
K-A ty nemáš sourozence?
M-Mam bratra ale ten se s námi nebaví.
K-Proč?
M-Víš on je gay a otec ho za to vyhodil.A když se mu chtěl omluvit bratr ho vyhodil z bytu a od te doby jsem ho neviděla.
K-Aha hele nemohl bych tu spát je docela pozdě a me se nechce domů.
M-No jestli chceš můžeš spát ve starém pokoji bratra.
K-Tak děkuju
A pak už to znáte koupelna večeře postel akorát jsme se ještě dívali na filmy a pak šli spát.Doufám ze se vám příběh líbí a budu ráda za komentáře a vote mám váš rada a zatím pa.
YOU ARE READING
Protiklady/Kovy
Fanficbyla jsem sikanovana zemřela jsem co se stane když se objeví mé dvojče?víc se dozvíte v příběhu