9.Balul bobocilor

174 19 16
                                    

 Draga jurnalule, 

 Astazi este ziua cea mare! Ziua balului! M-am sculat de dimineata mai vesela ca niciodata, m-am imbracat, am mancat ceva si am plecat cu Lisa sa ne aranjam pentru seara mult asteptata. Dupa ore lungi petrecute la coafor ne-am intors acasa pentru ultimele pregatiri.

 Aflata in fata oglinzii, mi-am mai aranjat putin parul ce cobora usor peste umeri in niste bucle nu foarte proeminente si mi-am privit rochie cumparata impreuna cu Alex. Arata fantastic! Am coborat la parter unde ai mei ma asteptau emotionati sa imi faca o poza pe care urmau sa o puna in albumul familiei. In sufragerie se afla si Alex care arata mai bine ca niciodata! 

 Muzica data tare se auzea din departare, aleea era luminata de nenumarate becuri colorate, iar gradina localului era frumos amenajata.Totul arata perfect! Ne-am asezat la masa cu Lisa si Adam care aratau impecabil. Erau asa de scumpi impreuna! Undeva intr-un colt isi facuse si Miranda aparitia intr-o rochie plina de paiete de sus pana jos. Nu putea trece neobservata, doar asta e felul ei.

 Am dansat cam toata noaptea, m-am distrat super bine alaturi de Lisa, Alex si Adam. Nu imi doream sa se mai sfarseasca acea noapte. Era cu adevart perfecta!

 Se apropia momentul in care se vor anunta castigatorii, iar emotile cresteau treptat. M-am dus pana la baie pentru a vorbi putin cu parintii fiindca acolo era mai liniste. Auzeam pasi indreptandu-se spre baie. M-am dus intr-o cabina si am inchis usa. Era Vanessa, una dintre candidatele la miss, care vorbea la telefon plangand. Am dat sa ies, insa ceva parca ma oprit.

 -Da, tati...sper sa castig....stiu stiu asta a fost ultima dorinta a mamei...Dar nu cred ca am suficiente sanse...

Oh, Doamne....Saraca Vanessa! Am usit usa de la baie inchizandu-se, asa ca am iesit si eu grabita.

Stateam langa Alex asteptand sa se anunte castigatorii. Eram inca tulburata de ce auzisem.

-Esti bine, Sara? ma intrebat Alex

-Da..sunt doar emotionata putin. i-am raspuns eu zambind

-Si castigatorii sunt...Sara si Alex.

Eram asa de fericita. Am urcat pe scena fericiti in timp ce lumea aplauda. M-am aporpiat de microfon pentru a multumi celor ce ne-au ales...dar am simtit un gol mare in stomac privind spre Vanessa.

 -Aa...as vrea sa multumesc tuturor celor care ne-au votat si ne-au sustinut. Inseamna foarte mult pentru noi, insa...cred ca altcineva s-ar bucura mult mai tare de acest castig

 -Lisa..esti bine? Ce faci? ma intrebat Alex surprins

 -Fac ce este mai bine... Vanessa vino pe scena te rog! Titlul de miss iti aprtine.

Vanessa avea lacrimi in ochi. Fata ii radia de fericire multumindu-mi intruna. Ma simteam mai fericita ca niciodata. Mai tarziu i-am explicat si lui Alex gestul facut si a inteles totul fiind si el la fel de bucuros pentru Vanesaa.

Insa, nu toti erau la fel de bucurosi ca noi. Miranda era mai suparata ca niciodata si avea doua motive "intemeiate": in primul rand, eu castigasem si nu ea, iar in al doilea rand dupa fapta facuta ma apropiasem si mai mult de colegi fapt ce pentru ea era imposibil.

Ma aflam pe balconul localului, un balcon mare plin cu baloane, de unde aveai o priveliste minunata. Era deja destul de tarziu. O briza usoara de vant se simtea in aer. Toata lumea se afla la petrecerea ce parea fara sfarsit, insa eu aveam nevoie de un moment de respiro.

-Hei! Ce faci?

M-am intors usor zarindu-l pe Alex in spate. Arata atat de bine in lumina lunii.

-Hei..umm am venit sa iau o gura de aer.

-M-am distrat foarte bine cu tine in seara asta. Sper sa putem face asta mai des. mi-a zambit cu acel zambet perfect pe care il avea.

S-a apropiat usor de mine. Am simtit cum mainile sale se aseaza usor pe talia mea. M-am apropiat si eu de el. Stateam atat de aproape unul de altul. Stiam ce va urma. Simteam cum milioane de fluturasi imi invadeaza stomacul. Si...

-Buna , dragilor!

Cineva intrase in balcon exact in momentul important...cine altcineva decat MIRANDA!!

-Ce vrei, Miranda?! a intrebat nervos Alex.

-Nimic. Vroiam doar sa va intreb daca va simtiti bine si sa o felicit pe Lisa pentru gestul superb, ce sa spun, pe care l-a facut. 

S-a intors spre mine, tintuindu-ma cu privirea ei diabolica.

-Bravo, Lisa. Traieste cat mai poti clipele astea...fiindca nu stii cand le vei pierde.

As fi vrut sa ii raspund, insa nu se merita. Era prea josnic modul in care ma ameninta. Alex ma strans in brate soptindu-mi ca va fi bine si sa nu-mi fac griji. Era cu adevarat un baiat dragut!

A inceput o ploaie groaznica, specifica perioadei, asa ca ai mei au fost nevoiti sa vina sa ma ia ei.

Ajunsa acasa m-am trantit in pat obosita dupa lunga noapte. A fost cu adevarat un bal reusit, pacat insa ca l-a sfarsit Miranda a trebuit sa strice momentul. Trebuia sa o plateasca intr-un fel pentru tot ceea ce facuse si eram mai mult decat hotarata sa o invat o lectie...!!

Hei:* Acesta este capitolul cu numarul noua. Sper ca v-a placut! Astept parerile si voturile voastre:* Va pup:**

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 26, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My DiaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum