Chapter 4

814 35 21
                                    

Di pagi yg indah...

BANNNNNGGGGGGGGGG!!!!

Halilintar :Hissh!! Jagalah kau Adu du ! Ambik ni!!!

Adu du : Huahahahahahahaha!!!!! Ambik, ambik ape? Angpau tahun baru?hahhaha!!

Taufan : Ceh ! buat punchline tak sampai lak..😒

Gopal : Ntahnya. Kau nak angpau sangat kan! Nah ambik ni!! Tukaran pau kacang merah mak!!makcik Senah sebelah rumah!!!!

Adu du : Huaaaarrrrggghhh !!! Jaga Probe!!

Probe ( mega probe) : Baik Incik Boss!! Rasakan ni!!! ( tembak peluru berpandu jarak jauh 4x 200 )

Gempa : Heh! Tu jer! Tengok ni..BOBOIBOY COMBO KUASA!!!

Halilintar/Taufan/Blaze/Ais/Thorn/Solar : (Join Gempa combo kuasa)

All boboiboy : ( serang Adu du ngan Probe tanpa belas kasihan lagi mengasihani sesama insan)

Adu du / Probe : (mati katak hijau tak sedarkan diri) ( angkat bendera putih) Aku berserah , menyerah, terserah...😵

Taufan : Heh! Tulah sape suruh buat punchline tak sampai lagi. Aku ni memang pantang moyang aku kalau orang buat punchline tak jadi ni! (Cekak pinggang) ADUHHH!! (Kena ketuk)

Halilintar : Ape yg kau merepek kerepek ni Hah! ( ketuk kepala Taufan)

Taufan :Ape nye? Aku cakap benda betul lah! Huhuhu~cakit lah kepala tita 😭😭~(gosok kepala)

Yaya : Waahh!! Hebat lah korang!!!

All boboiboy : Hehehe..terima kasih. (Garu pipi yg tak gatal)

Ying : Yalor, hebat tak macam kau kan.? (pandang Fang)

Fang : Kau tak nampak ke aku tengah sibuk pilih donat untuk tahun baru.(baca catalogs ) aku tengah busy the body ni so do not disturb me ok.

Ying : Tak boleh pakai..

Fang : Hish!!!!Suka ati akulah !!!

Tok Aba : Dah dah jangan gaduh! Meh sini atok belanja semua orang Special hot chocolate Tok Aba, mesti korang penat kan.

Gopal : Yeaaah!! Special hot chocolate Tok Aba!!!! Freeeeee!!!

Ying : Bukan semua orang penat meh.(pandang Fang lagi )

Fang : ARRRGHHHH !!!! Kau ni memang saje je ka-

Thorn : Wei ! Korang ! aku dapat call dari Zris !!(tengok jam)

Semua : (berhimpit cam ikan sardin dalam tin kat Thorn) Ape yg dia nak lagi?!!

Thorn : Jap aku answer..(tengok jam sambil tekan button answer ) Hello~ apa khabar? Zris sihat?☺️

Zris : Sihat! Sihat ! Khabar tengok surat khabar lah. Aku nak korang datang kat tempat aku sekarang !kita ade game ni!

Solar : Camne kitaorang nak kesana?

Zris : Jap, aku dah Mintak tolong Si Kaizo bawak korang guna kapal angkasawan dia tu ,jap lagi dia datang..ok lah bye.(tutup talian )

Thorn : Bye~kekal sihat ye~jumpa lagi~☺️☺️

Semua : 😓

Fang : Hah! Tu dia spaceship abang aku!

Semua : (terlamabai -lambai lagi terkapai-kapai) sini ~sini~

Blaze : Eh? Ape cahaya biru tu (tunjuk cahaya biru kat bawah spaceship Kaizo )

Semua :(kena suluh ngan cahaya biru ) (kena sedut dalam kapal)

BOBOIBOY ELEMENT DKK TRUTH OR DARE Where stories live. Discover now