Chapter 7

633 27 32
                                    

KRRIIIIINGGGGG!!!!!!

Pelajar 1 : YEAAAAAAHHHH!!!!! BALIKKKKK~~~~ESOK CUTI-CUTI MALAYSIA~~

Gopal : HUAAARGGGHHH!!!BOBOIBOY~ AK..AKU TAK..SANG..SANGKA DAPAT MENEMPUH DUGAAN DI SEKOLAH SEPANJANG MINGGU NI~~~AKU TAK SANGKA AKU MASIH HIDUP DI DUNIA YG NYATA INI~~AK..AKU-ADOOOIII!!!SAKITLAH BIJAKSANA!!

Halilintar : Kau jangan nak buat aku muntah pelangi 7 warna tengok drama sentap jiwang merapu kau boleh tak?! Kang ada yg terbang terus mendarat tepat dalam hospital sakit jiwa baru kau tau!

Gopal : Kau jangan sebut pasal hospital boleh tak, dah lah Yaya ngan Taufan dah masuk hospital...huhuhu~~

Gempa : Kau apsal Gopal? Rindu diaorang ker?

Gopal : Dey, bukanlah...aku sedih pasal kenapa diorang tak payah gi sekolah? Tak adil tul...Ying pon sama, konon teman Yaya lah sangat~

Halilintar :......(lontar peluru 4x200 meter kat Gopal)

Gopal : DEY!!!APA NIIII!!!!(lari dari Halilintar )

Blaze : (masuk dlm kelas lepas gi toilet) (nampak Halilintar/Gopal) WOOW!! Gempak lah!!! Wei!Game ape ni? Nak Join!!!😆

Fang/ Thorn : Kitaorang pon nak join

Halilintar : Hah! Meh-meh, bawak satu kampung pon takpe!

Blaze/ Fang/Thorn : Cantiklaaaahh!!! (Lempar segala perkakas sekolah ke arah Gopal)

Gopal : Dey!! Korang ni sapa dan daripada mana korang muncul Hah ?!! (Nyorok belakang Si Ais yg tak berdosa)

Ais : Bisingnya....Zzzzzz😪😪😪

Solar : Hmp! Budak2 ni tak SWAG langsung. (Tengok muka kat sebuah daripada 27 buah cermin yg dia bawak)

Gempa : Kor..korang..dah lah tu😓..apa kata kita gi lawat Yaya ngan Taufan nak?

Gopal/Fang/Halilintar/Thorn/Solar: (Stop dari buat segala perkara yg tak bermanfaat kepada diri sendiri dari segi mental mahupun fizikal) JOMMMMM!!!!!

Gempa : Ok, jom gi sekarang!

DI HOSPITAL ...

Yaya : Haiiiihhh~~~bosan nya duduk kat sini Ying~ Baik gi sekolah ...

Ying : Aiyah~mana ada bosan, kan best dapat rehat.

Taufan : Setuju!! Seronoknya~~Tak payah buat homework~(main Candy Crush)

Ying : Haiiihhh~apahal lu lepak wad Yaya ni?..

Taufan : Hehehe...saje~makan angin sepoi2 bahasa Sepanyol.

Yaya : Takp-

PPPPPAAAAKKKKK!!!!

Blaze : HAI!!!!KITAORANG DATANG NAK BUAT KACAU!!!!!

Yaya/ Taufan : OPOCOT!!NENEKKU SUKA MAKAN CANDY CRUSH!!!

Thorn :Aik?! Nenek sapa?Kau ke Yaya?

Yaya : Iiiiisshhh dia ni! Salam takde tetiba loncat masuk cam katak pastu buat bising!

Blaze : Hehehe ....

BOBOIBOY ELEMENT DKK TRUTH OR DARE Where stories live. Discover now