Hoofdstuk 7

6 0 0
                                    

Laura haar vrije week is voorbij...
Nou in Iedergeval bijna...
Het was zondag avond en ja... Chris en Laura appen al sinds 17-01-17 niet meer met elkaar. Het enige wat ze samen nog hebben is hun snapreeks die zondag op 158 stond!!
Maar zondag avond rond 6 uur kwam "dé zandloper". Laura stresste hem heel erg, want ze wil die snapreeks gewoon niet kwijt dat is het enige wat ze samen nog hebben. Dus Laura stuurde een subtiele hint foto met een zandloper... Aah fijn Chris opende het dus ze verwachte wel dat hij wat zou sturen... nou dat gebeurde dus niet Laura raakte helemaal overstuur en er knapte een draadje in d'r hoofd. Ze kreeg een gekke woede aanval en barste onder de douche in tranen uit. Uiteindelijk kwam ze onder de douche vandaan en ging ze in d'r kamer verder huilen. Ze opende Snapchat om geen idee welke reden... maar toen ze het zag had ze 18 minuten geleden een snap van hem ontvangen. Natuurlijk was ze blij maar ook deels weer boos en verdrietig.
Maar goed...
Maandag moest ze weer naar school en ze had een nieuw rooster... ze zit elke ochtend nu met Chris in de trein.
Maar het was maandag en Laura wou als ze hem zag gewoon even normaal met hem praten (voor het eerst!). Dus ze had bedacht dat als ze uit de trein stapt en hij is niet met zijn vrienden dat ze hem aansprak.
Maar toen!
Chris stapte bij haar deur de trein in! Laura had geen idee wat te doen. Ze pakte snel d'r telefoon en opende wat appjes terwijl hij naar boven liep. Laura wist dat daar geen plek was, want ze had t zelf ook al geprobeerd. Toen ze een klein stukje draaide om te kijken of ie dus achter d'r stond stond ie daar inderdaad het voelde zo ongemakkelijk voor d'r dat ze weer dicht sloeg en hem niet aansprak. Ze had toen in d'r gedachte dat ze dan tegelijk uit zouden stappen en ze dan tegen hem zou gaan praten. Eenmaal toen ze uit de trein wou stappen deed een vrouw voor haar langzaam waardoor Chris er eerder uit was en een deur verder weer met zn vrienden was dus dat plan was mislukt... Laura probeerde die dag zoveel mogelijk te zorgen dat hij haar zag, en dat is vrij goed gelukt. Aan het eind van de dag had ze geregeld dat de klas en zij een halfuur eerder weg konden zodat ze tegelijk met Chris de trein nemen kon. Eenmaal op station liep Chris met zijn vriend achter haar en d'r beste vriendin. Hun stonden op het punt bij een andere deur in te stappen, maar Laura d'r vriendin wou niet bij die deur waar hij stond instappen dusja. Toen Laura in de trein was liep ze helemaal naar achter in de hoop hem te zien maar dat mocht niet lukken...

Maar ineens wat niemand had verwacht... kwam Chris in de avond met Laura snap praten zeg maar. Natuurlijk zei Laura het tegen d'r beste vriendin, maar hun allebei wisten niet echt wat ze d'r mee moesten Maarja.

Toen Laura vanmorgen in de trein zat en ze langs zijn station kwam zag ze m wel staan alleen haar deur van de trein stopte helaas niet voor hem en hij is bij een ander station uitgestapt, omdat hij praktijk lessen had vandaag Maarja.

Haar beste vriendin vertelde ook toen ze samen de trein in liepen, liep Laura naar boven om een plekje te zoeken en zij bleef staan want zij moest maar 1 station in die trein maar ze stond dus richting die ene halte met Chris en die vriend! Laura baalde enorm toen ze dat vanmorgen hoorde maar goed het is niet anders.

Laura is zeer benieuwd wat er de rest van de week haar te wachten staat...

Het leven van Laura Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu