1year

66 9 54
                                    

Szóval izé. Köszi te szaros wattpad.

Azt se tudom hogy jöttem ide. Tényleg. Valami olyasmi hogy instán olvastam sztorikat, aztán idekerültem. Idk how. Aztán olvasgattam random könyveket, először illegálisan, az az regisztrálatlanul (lol tudom nagy bed görl vagyok). Aztán regisztráltam és elolvastam Ahol véget ér az út- SkylerD1 -től, amit imádtam. Aztán beleástam magam a fanfictionok világába, ezzel együtt a 5sos világába (no szóismétlés). Rájuk kerestem... Ezt egy kicsit késöbb... Szóval nagyon szerettem sleepyrae összes  könyvét és miután elolvastam a Born to die-t az lett kedvencem. Aztán én is elkezdtem írni egy könyvet a Századik tudót, amit először szerettem írni, de aztán elszúrtam és leszedtem. Szed senkinek nem hiányzik. Aztán... Jó akkor.

Ugye elkezdtem olvasni az ff-et és a legtöbb 5sos-os volt ezért rákerestem mi a szirszar az a 5sos. Hát nem szirszar. A youtube-on elindítottam az első számot, amit kiadott és az a Jet black heart volt. Elsőre tetszett. És azt hallgattam mindig. Aztán meghallgattam az Slsp-t és a többit. Imádtam őket. Először Luke tetszett, mint szerintem minden ,,kezdő" fannak. Csúnyának találtam Michaelt. És aztán egyre jobban belefolytam a 5sos életébe és Calum girl lettem. Jah és először Michael nevét úgy mondtam, hogy Mitchel (így kell írni ezt a nevet 0_o?).

Jó most folytatom a wattpadnál.
Szóval megszerettem a 5sos-t és én is elkezdtem írni egy fanfictiont a Poor love-ot. Először semmi nem történt ott. Aztán jöttek az olvasók én pedig borzalmasan boldog voltam. Aztán elkezdtem a Feel it-et is és azt is sokan olvasták . És az osztálytársaim azt mondták szedjem le a Századik tudót és meg is tettem. Aztán jött a Lucky fangirl és stb stb stb... Jah igen a Lucky fangirl ötlet adója MRSALWAYSBAD volt. A suliban mondta hogy írjak egy Ashtonos ff-et. Hát ez lett az egyik legsikeresebb sztorim. Köszi Anasztázia 😙😙

Deeeeee vissza magamra. Láttam hogy a 5sos bandás pólókban meg fekete ruhákban vannak, ezért én (a kis majom looool) is elkezdtem úgy öltözködni. És jó volt. Kezdetnek jó volt. Aztán megnéztem azokat a bandákat akiket hordtak és tetszettek. All time low, Nirvana, Green day...
Meg általuk ismertem meg a Hey violet-et... Aztán valahogy jött Melanie Martinez, Halsey, Troye Sivan és a többi. Lassan kialakult a furcsa zenei izlésem. De itt wattpaden is sokan ismertettek velem meg zenészeket:

Psychocoala  és demons_for_you a BTS-t és magát a k-popot.
livvieisafangirl a the nbhd-t.
És minden írót felsorolhatnék ide, akik 5sos fanfictiont ír.

Köszi, köszi, köszi. Szaporodjanak a jó zenei izlésű emberek. 🙏

Aztán most itt vagyok egy retardált fangörcsös aki szívrohamokat szokott kapni minden egyes nap. Lassan együtt fogok psychológiai eset lenni MRSALWAYSBAD -el.

Jajjjjjj és azt hittétek elfelejtettelek titeket?

PSYCHO FAMILY💕💕💕 IMÁDLAK TITEKET ÉS HA EGYSZER SIKERÜL ÖSSZEHOZNUNK EGY TALÁLKOZÓT AKKOR ÚGY MEGSZORONGATLAK TITEKET HOGY MICHAELNEK KELL MAJD ÚJRAÉLESZTENI TITEKET. 😭😭😭😭💕💕💕💕💕

Köszönök mindent 😭😭😭😭😭😭😭🙏🙏🙏💕💕💕💕

(Jah és tudom hogy csak holnap leszek egy éves de valószínüleg holnap nem lenne időm felrakni ezt)

2003Where stories live. Discover now