Referandum'a "HAYIR"

102 14 4
                                    

- Bana Referandumda Evet'mi Hayır'mı diye sorsalar Düşünmeden "Evet"derim.!
Lâkin düşünür isem "HAYIR"!
(PROF.DR.Temel KARAMOLLAOĞLU )
"
-Bu arada Erbakan Hocamız hakkında yok Erbakan evet demiş yok Saadet Partisi Erbakan'ı Dinlememiş gibi fitne çıkaranlar'a Biz Saadet Partisi olarak hakkımız helal değildir.
Erbakan hocamız bundan 20 yıl önce Zaten kesin bir dille hayır demiş hatta Aziz Milletine kendine gel diye uyarı da bulunmuştur.
Yok başkanlıkmış anayasaymış şuymuş buymuş..
Türkiye'nin şuan ki gündemi bu değil ! Zaten ülkeyi muhalefet değil şimdiki iktidar yönetiyor.Tam 15sene boyunca birşey yapamayan terör'ü çözemeyen hükümet başkanlık sistemi olunca mı çözecek?.Dahamı güçlü olacak..? Cumhurbaşkanı'ndan daha güçlü bir makammı var ki?Güç onda! ..Haa eğer terör'ü çözecek bir bilgi varsa ve bunu başkanlığa bırakıyor ise o zaman gözünüzü açın ve böyle bir saçmalığa son verin..Bunun derdi sadece koltuk makam mevki sevdası olur.Emin olun başkanlık sistemi gelince hiçbirşey değişmeyecek.
Sadece bir kula köle olacağız okadar.!
Müslümanlık şuur dinidir.Şekil değil!Müslümanlık kölelik kabul etmez.
Prof.Dr.Necmettin ERBAKAN"
"
Buda fitnecilere kapakmı olur ne olur kendileri karar versin ..!!

"Adil Düzen"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin