Spildt mælk

130 4 0
                                    

Netto, ligger heldigvis ikke langt væk ifølge "Google Maps"

Alligevel formår jeg at fare vild et par gange, men efter en halv times sej kamp, kan jeg  se den velkendte sorte hund og de fem velkendte bogstaver.

Da jeg kommer ud af Netto ser jeg en drengeflok på 8-9 stykker.

De går og puffer lidt til hinanden, og mange af dem har enten en smøg eller en øl i hånden selvom om klokken ikke en gang er 10 endnu.

En af dem peger over på mig og de andre griner.

Åh nej, bare de ikke kommer over.

Jeg begynder at gå hurtigt og får derfor et chok, der jeg ser en af drengene fra gruppen falde ned over mig.

De to liter mælk ryger på jorden og det gør jeg også.

Drengen står stadig op og begynde lige pludselig at synge. 

Er drengen mentalt retarderet eller noget?

Han er lige gået ind foran mig og gjort, så jeg og mælken ligger på jorden og han synger bare.

Narrøv.

 Jeg rejser mig hurtigt op, og børster det værste af.

Han synger stadig. 

Jeg tror at drengen foran mig vist lige har fået et par øller for meget.

Jeg samler hurtigt posen med mælken op og jeg kan mærke at begge kartoner er gået i stykker.

Det kan være lige meget nu, jeg vil bare gerne hjem.

Han bliver endelig færdig med sangen og han kigger mig ind i øjnene.

Et øjeblik går der et sus igennem mig.

Fuck han er egentlig lækker.

Jeg giver mig selv en mental lussing over at jeg synes han er lækker.

Han har lige væltet mig, og det eneste jeg kan tænke på er at jeg syntes at han er pæn.

"Hov, undskyld, er dine mælkekartoner gået i stykker. Det må du virkelig undskylde"

"Ja, det er de" svarer jeg ham koldt.

"Kan jeg gøre det godt igen med at invitere dig til fest i aften?"

"Du har lige ødelagt min mælk også vil du bare invitere mig med til fest som en undskyldning?"

"Ja, det havde jeg regnet med"

Det ene i mig ville helt vil gerne med til fest, den anden del sagde at drengen var en idiot og sikkert bare snød og der slet ikke var nogen fest. 

"OK, hvor er den fest henne? åh gud sagde jeg lige ja til at komme med til fest.

"Blommevej 43 her i byen. Det er hjemme ved Alfred"


"Ok, så ses vi i aften"

"Ja, vi gør"

Jeg begyndet  at gå den anden vej. Fuck, er det eneste jeg  tænker. Jeg har sagt ja til at tage med til fest hos nogle mennesker jeg ikke engang kan navnet på.

Jeg kommer i tanke om at mælken var gået i stykker med det kunne være ligegyldigt nu. Jeg smider mælken i den nærmeste skraldespand og går så hjem.





Thor FarlovOù les histoires vivent. Découvrez maintenant