Epicki powrót po latach; zgoda; nowe życie; KONIEC

357 31 27
                                    

Po kibelkowym incydencie pamiętnej nocy Batsi i Dżoker przechodzili przez trudny okres w swoim związku. Wybrali się nawet na terapiea maurzenskom do psyhologa (个_个)

U Jockera zdiagnozowano głęboką (͡° ͜ʖ ͡°) depresje, miewał on również myśli samobójcze oraz powrócił na ciemnom i zuom stronę tamblera.

Obrus natomiast przechodził przez ciężkie ataki paniki oraz rozdwojenie jaźni [juz nie wiedział czy jest Brusem czy batmenem] ciężki przypadek, rly.

Alfred natomiast bawił się świetnie. Przejął pełną kontrole nad burdelowym biznesem. Zatrudnił nawet nowa i jakże popularna w dzisiejszych czasach sexmasterke.
Wiecie "witajcie perelki w pracy sexmasterki, wszyscy byli ciekawi przygód erotycznych i pakowania mięsa" (super piosenka polecam ಥ⌣ಥ). Obecnie Alfred i Aniela myślą nad założeniem rodziny. Małe sexmastusie i sdxmasterzy (͡° ͜ʖ ͡°)

Oswald natomiast nie przejął się zdrada Eda. Miał to w dupie (dosłownie). Ich związek nadal się rozwija (żeby tak kurwa w 'Gotham' ladnie wszystko sie układało...)

*******tajm skip 2.0*********
Po długich zmaganiach z glownymi problemami naszej kochanej pary ich terapeltka postanowiła wysłać ich na romantyczne wakacje di Arkham. Obecnie spędzają tam codoooowne chwile razem. Poznali wiele nowych kolegów i koleżanek.
Pobyt pomógł im również w pogodzeniu się.

T H E. F U C K I N G. E N D



To tyle ;-; postanowiła ze tym mało smiesznym i mało udanym rozdziałem skończe 'Grilowane banany'
Może kiedyś zechce napisać kontynuację tego zacnego dzieUa. Może...
Doszlam do wniosku ze bez sensu jest to ciągnąć.
Było to moje pierwsze cos? opublikowane na tej zacnej platformie i jestem mile zaskoczona ile osób zechcialo zmarnowac swój cenny czas i przeczytać to gówno heh. Jak na razie nie widzę sensu dalej ciągnąć teg niczego nie wartego trolla. Ale nie bójce się sramdupom nie umiera. A wręcz przeciwnie!! mam zaplanowane kilka nowych supi dupi publikacji.
Na koniec chciała bym podziękować wszystkim którzy zagłosowali/skomentowali moje wypociny ❤❤❤ to wiele dla mnie znaczy.
No to widzimy (a raczej czytamy) się w mojej następnej publikacji
Xxx

Grilowane banany - Batsy i Joker love story 2.0 !1!!1!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz