1.

231 11 3
                                    

-Marinette! Képzeld mit tudtam meg Katicáról
-Mit tudtál meg róla, Alya?
-Azt híresztelik, hogy van köztük valami Macskával. Szerinted, nem aranyosak?
-Mi?? Ki híresztel ilyeneket? Ez nem igaz! Mármint én azt nem tudhatom, de nem hinném, hogy együtt vannak. - Ki lehet olyan faragatlan, hogy ekkora hazugságot kezdjen el terjeszteni. Az én szívem csakis Adriené. Marinetteként és Katicaként. Ez nem fog megváltozni. Alyával készültünk bemenni az iskolába, mikor elénk esett a semmiből egy autó. Ez csakis egy akuma lehet. Meg kell találnom. Elhúzódtam egy rejtett helyre és előhívtam Tikkyt, a kicsi kwamimat.- Katicának jelenése van! Tikky,pöttyöket fel!-Miután átalakultam gyorsan elindultam az akuma irányába. Macska már nagyban harcolt vele. Elhatároztam, hogy én sem fogok lazsálni.
-Örülök, hogy látlak bogárkám. Jobban örülnék, ha legközelebb pontosabb lennél.
-Bocsi, volt egy kis gubanc és...- a mondókámat megzavarta az az illetlen akuma egy kocsidobással. -Szerinted, hol bújhatott meg az akuma?
-Van egy sejtésem, bár nem száz százalék. Szerintem az övtáskájában van.
-Akkor én elterelem a figyelmét, te pedig leveszed róla. Rendben?
-Kezdjük! - A tervem elég jól kezdődött míg az akuma fel nem fogta, hogy miben mesterkedünk. Irtózatos sebességgel lökte el maga mellől a felé készülő Macskát és ezután rám összpontosított.Elkezdtem hátrálni és a jojómmal próbáltam elkapni, de az kiesett a kezemből. Még mindig hátráltam és nem vettem észre, hogy van egy mély üreg mögöttem. Mivel nem volt nálam a jojóm nem tudtam mibe kapaszkodni ezért a földből kiálló erősebb gyökerek segítségét kérhettem. Az akuma felém közeledett és mikor odaért lehajolt és kivette a fülemből a fülbevalót és én azon nyomban visszaváltoztam Marinetté.
-Végig Marinette volt Katica?- Macska csak értelmetlenkedve nézett. Mivel nem bírtam tovább tartani magam elengedtem a gyökeret és elkezdtem zuhanni. Annyira megijedtem, hogy összeszorítottam a szemeim. Egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki elkapja a kezem. - Megvagy! 
-Fe..Fekete Macska. Köszönöm!
-Semmiség volt tudod.
-Jaj, ne! Az akuma elment a talizmánommal! Vissza kell szereznem mielőtt elvihetné Halálfejhez.
-Várj csak, Marinette! Nem mehetsz utána.
-Tudom, de ha az az akuma elviszi hozzá akkor onnantól vége mindennek.
-Nem. Addig nincs vége semminek ameddig nem szerzi meg az én talizmánom is. És azt nem fogom hagyni. Megyek és visszaszerzem a Katica talizmánt. Ne aggódj.
-Köszönöm Macska, de nem ülhetek ölbe tett kézzel és várhatom, hogy helyrehozd azt amit én tönkretettem.
-Sajnos nem tehetsz semmit a fülbevalóid és a kwamid nélkül. Mellesleg nagyon megleptél. Sosem gondoltam volna, hogy te vagy Katica. Vagyis, hogy te voltál.
-Van valami terved, hogy hogyan kapd el az akumát?
-Tervem az sok van. De jelenleg egyik sem kapcsolódik ehhez.
-Úgy tűnik Párizs két kedvenc szuperhőse Fekete Macska és Katicabogár nem boldogul egy piti akumával. Talán én a segítségedre lehetek Macska.  így, hogy Katica alkalmatlan lett arra, hogy megvédje a várost segíthetek neked.
-Mondd csak, ki vagy te?
-Én vagyok a mókus talizmán tulajdonosa. Hívjatok Mokinak. Azért jöttem, mert parancsot kaptam, hogy helyettesítsem miss balfácánt.
-Ne nevezd így. Nem ő tehet erről.
-Hagyd Macska. Kedves, hogy kiállsz értem, de igaza van. Elszúrtam. Nem vagyok alkalmas arra, hogy szuperhős legyek. Nem is tudom mit gondoltam.
-Az a Katica illetve az a Marinette akit én ismerek nem hagyná, hogy egy mókus elkezdje provokálni. Állj ki magadért! Ha pedig hibáztatni akarsz valakit, hibáztass engem. Elvégre én nem segítettem neked. A fenébe. Kezdek lemerülni szóval most mennem kell. ígérem, hogy visszaszerzem a talizmánod. - Azt hittem, hogy ha megtudja, hogy én vagyok Katica akkor megutál, de úgy tűnik, hogy ez nem így történt. Vajon ismerem őt álarc nélkül?
-Ez necces volt, Plag.
-Nos, kiderült, hogy az álruhás szerelmed végig az orrod előtt volt. Mit akarsz most tenni?
-Nem tudom. Kedvelem Marinettet, de csak mint egy barátot. Az hogy ő Katica, megnehezíti a dolgom. De vajon, hogyan szerezhetném vissza a talizmánját?
-Talán mégiscsak szövetkezhetnél a mókussal. Azt javaslom, fogadd el az ajánlatát.
-De mi van, ha Marinett megharagszik, mert azt hiszi, hogy lecserélem. így csak rombolnám az önbizalmát.
-Ha elmagyarázod neki biztosan megérti. Csak mondd meg neki és utána keresd fel Mokit.
-Rendben.  így fogok tenni. De csak Marinette és a talizmán miatt. Nem hagyhatom, hogy halálfej kezébe kerüljön.
-Valószínűleg már nála van..
-Akkor nem hagyhatom, hogy sokáig nála maradjon. Vissza fogom szerezni bármibe is kerüljön.

Nos, itt van az első fanficem. Sosem gondoltam volna, hogy pont a Miraculousból fogok írni, de  így alakult. Kommentben kérem a véleményeteket. Köszike!

By: Lynn

Miraculous- Changed everyWhere stories live. Discover now