-Miért velem történik ez? Most mégis mihez kezdjek? - Dőltem le az ágyamra és az arcom teljes erővel belenyomtam a párnámba. - Ez olyan igazságtalan. Átkozott Halálfej. Most tuti boldogan szemezget a talizmánommal vagy kínozza Tikkyt. Huuuh- Annyira kiakadtam, hogy egész éjszaka nem aludtam és másnap reggel olyan volt a fejem mintha átment volna rajta egy busz. Sajnos erre Alya barátnőm fel is hívta a figyelmem. Nem mintha nem tudtam volna, de azért örülök hogy őszinte.
- Te Marinette! Megnézted tegnap a Katiblogot?
- Bocsi Alya. Rossz kedvem volt. Mi volt benne?
- Tegnap egy lángokat lövellő akuma Lángoló támadta meg Párizst az Eilfel toronynál és most jön a meglepetés. Fekete Macska egy új szuperhőssel jelent meg aki Mokinak hívja magát. Fekete Macska lecserélte Katicát.
- Lecserélte? Oh, már értem. - Érthető, hogy lecserélt hiszen elrontottam mindent és egyedül nem tudná megvédeni Párizst, de szólhatott volna. A nap hátralévő részét unottan töltöttem. Igazából már el is felejtettem, hogy milyen átlag embernek lenni.
- Marinette. Jól vagy? Olyan lehangoltnak tűnsz.
-Adrien? Nem nincs semmi bajom. Látod? Kutya bajom.
- Ezzel nem tudtál meggyőzni.
- Bocsánat, de nem beszélhetek róla. Amúgy sem hinnéd el szóval mindegy is. Azt hiszem most megyek. Sok dolgom van még a boltban. Szia.
-Szia... Vajon még mindig az bántja, hogy elhagyta a kwamiját?
- Talán Moki zavarja. Vagyis az, hogy nem mondtál neki semmit arról, hogy elfogadtad a javaslatát.
-De nem volt más választásom azt ugye te is tudod.
-De most viszont beszélned kéne vele, hogy tisztázd a dolgokat.
-Rendben. Akkor induljunk.
-Hé a tanácsaim nem ingyen vannak. Hol marad a sajtom?
-Tessék te bélpoklos. De miután megetted indulunk.
-Rendben, rendben. Ah ez isteni volt! - Otthon gubbasztottam a szobámban és Tikkyre gondoltam, hogy vajon most mi van vele, mikor azt hallottam, hogy valaki a tetőn landolt. Talán Fekete Macska és Moko vagy ki. De mikor kimentem megnézni csak Macskát láttam.
- Csakhogy ide értem. Hallod, nagyon messze laksz tőlem. Kifulladtam.
- Miért kerestél Macska?
- Csakhogy elmagyarázhassam a dolgokat. De ha megbocsájtasz előbb lepihenek egy kicsit.
- Ha gondolod bemehetünk a szobámba is. Itt kint hideg van. - Bementünk a szobámba és miután Macska végre kipihente magát felállt és komolyan nézett rám. Reflex szerűen én is felálltam.
- Tudod Marinette. Gondolom már tudsz róla, hogy elfogadtam Moki segítségét. De csak azért, hogy vissza tudjam szerezni a talizmánod. Nem áll szándékomban lecserélni téged, csak most nem tehetek mást. Megérted ügye? - Megfogta mind két vállamat és közelebb húzott magához. Kérdően de komolyan a szemembe nézett és én is így tettem egy kicsit ijedten. Ekkor észre vettem, hogy Macska szeme ugyanolyan gyönyörű mint Adriené.
- Igen. Megértem és nem hibáztatlak. - Ezután elmosolyodott és megpillantott valamit a hátam mögött amitől lement az arcáról a mosoly. Én is hátra néztem és ott virított Adrien Agraste képe az asztalomon amire unalmamban kicsi szívecskéket rajzoltam. Hogy a fene vinné el. Elfelejtettem elrejteni.
- Ez a kép...
- Mi?? Izéé...tudod, csak vigyázok rá ameddig a tulajdonosa érte nem jön. Izé...az egyik barátnőm kedvenc fotómodelle és minden róla készült képet nagyon őriz. Oda adta nekem, hogy vigyázzak rá ameddig ő túrázni van. Hehe..he. Na de ne is erről beszéljünk. - Éreztem, hogy rákvörös vagyok, de remélem neki ez nem tűnik fel.
-Rendben. Akkor térjünk is vissza a...
- Szóval itt voltál? Már mindenütt kerestelek. Olyan gonosz vagy, hogy csak úgy otthagysz egy idegen városban egy lányt. Illetlenség. De mindegy. Megint a selejttel vagy? Már nem veszed hasznát. Ne foglalkozz vele.
- Ne beszélj róla így Moki. Miért kerestél?
- Csak azért, mert megtudtam, hogy hol van Halálfej rejteke. Le fogsz döbbenni ha megtudod.
- Miért? Hol van?
- Bocsi Drágám. Külsősöknek nem szabad tudniuk róla. Ha nem bánod nem ennek a selejtnek a szobájában mondanám el.
- Kértelek, hogy ne hívd így. És ő nem külsős. Hosszú ideig voltunk társak és már régebb óta ismerem szóval ne beszélj róla így ha kérhetem. Ha tényleg tudod hogy hol tanyázik Halálfej akkor mondd el itt.
- Jól van na. Nem kell ennyire védened. Halálfej az Agraste család lakása alatt egy alagsorszerű hatalmas helyen van.
- Azt mondtad, hogy az Agraste család? Biztos vagy benne, hogy ott van?
- Igen. A rendszerem megtéveszthetetlen és igen kifinomult. Csak nem ismered az ott élőket?- Csak hallottam róluk. Nem ismerem őket hehe.. Ha valóban ott van akkor oda kell mennünk. - Sosem gondoltam, hogy Halálfej ilyen közel van hozzánk. De miért épp ott van a rejteke? Macska konkrétan elmondta, hogy ne menjek utánuk, de nem bírtam ki ezért követtem őket a távolból.
- Milyen gyönyörű ház. Agrasteéknak jól megy.
- Ne a házon csodálkozz már! Le kell jutnunk az alagsorba.
- Hogy akarsz bejutni?- Még nem tudom. Kövess ha jól emlékszem van egy külső bejárat is. - Moki és Macska egy kör alakú ablakon beugrottak abba a hatalmas helyiségbe, de nem láttak ott senkit csak rengeteg fehér lepkét. Mikor odaértem az ablakhoz valaki elkapta a kezem. Halálfej volt.
YOU ARE READING
Miraculous- Changed every
RomanceEgy óvatlan pillanat és minden egy csapásra megváltozik. Halálfej ezúttal sikerrel jár és sikerül megszereznie Katica talizmánját. Ha ez még nem lenne elég, megjelenik a helyére egy újabb szuperhős, a Mókus is. Ha érdekel, milyen meglepetések várna...