Moki és Macska egy kör alakú ablakon beugrottak abba a hatalmas helyiségbe, de nem láttak ott senkit csak rengeteg fehér lepkét. Mikor odaértem az ablakhoz valaki elkapta a kezem. Halálfej volt.
-Ki vagy te és mit keresel itt, nőszemély?
-Izéé.. Marinette vagyok. A katica talizmán jogos tulajdonosa. Azért jöttem ide, hogy visszaszerezzem tőled!
-Ki kell, hogy ábrándítsalak Marinette, de nem kaphatod vissza azt a talizmánt! De most, hogy tudod hol van a rejtekem nem engedhetlek szabadon, mert akkor ide küldenéd azt az ostoba Fekete Macskát!
-Azzal már elkéstél Halálfej! Jobb lesz, ha átadod a talizmánt mielőtt használni kezdem a Macskajajt!
-De ha az nem lenne elég akkor bemutathatlak az ökleimnek!
-Oh, a mókustalizmán. Hallottam róla. Évszázadok óta lány birtoklója van és a különleges ereje, hogy hatalmas csapásokat tud mérni az ellenfeleire az ökleivel. Igazán gyenge talizmán ezért ha te magad adnád át sem kellene.
-Mit nézel le? Nem nekem van pillangó talizmánom. Sőt te férfi vagy. Ez így egy kicsit szánalmas.
- Rendben. Ha önszántatokból nem akartok elmenni akkor majd az új fejlesztésű akumám elintéz titeket!
-Új fejlesztésű?
-Egy pillanat és bemutatom. Ezeknek az akumáknak elég egy apró dühöt érezniük ahhoz, hogy aktiválódjanak. Az első tesztalanyom Marinette lesz! Meglátjuk vele, hogy tudsz elboldogulni Fekete Macska!
-Átkozott! - Halálfej akumája valahogy belém jutott és elvesztettem minden csepp önuralmam. Nem tudtam parancsolni a testemnek és akaratom ellenére támadtam Macskára- Azt hiszed, hogy én ezt hagyni fogom?
- Hogy akarod lekapcsolni ha nem használhatod a Macskajajt?
- Lehet, hogy Macska túl nyápic ahhoz, hogy lekapcsolja Marinettet, de én nem! Köszönj az öklémnek ostoba akuma! VASÖKLÖK!
- Moki! Ne csináld!
- Le kell állítanunk! Nem hagyhatjuk így! Vagy inkább szeretnéd így látni a szerelmed?
-Nem a szerelmem! És nem akarom így látni, de nem bánthatjuk.-Mi a franc bajod van Fekete Macska? Most nem Marinettet hanem az akumát bántjuk! Ha te nem akarsz segíteni akkor majd egyedül megyek!
- Az új akumámat nem győzhetitek le. Még a katica talizmán segítségével is képtelenek lennétek rá.
-Nagyon beképzelt vagy Halálfej! -Próbáltam küzdeni az akuma ellen, de az teljesen átvette a testem felett az irányítást. Éreztem Moki támadásait és hallottam, hogy mi folyik kint. Le kell győznöm az akumát. - Fekete Macska! Használnod kell a Macskajajt! Én már nem tudom használni a Vasöklöket, mert le fogok merülni. Kérlek. Csak ez az egy esélyünk van a győzelemre.
- Kedves mókus. Ha sikerül is eltávolítani a lány testéből az akumát akkor hogyan szándékozod megtisztítani? A katica talizmán nélkül ez lehetetlen.
- Ostoba vagy halálfej. Gondolod, hogy ilyen hülye vagyok. Szimplán kinyírom a hülye lepkéd és onnantól vége a dalnak. Macska kérlek használd!
- Nem. Mondd csak! Hol szállta meg az akuma?
- Ha jól láttam akkor abban a kis táskában van amit mindig a vállán hord!
- Akkor csak le kell szednünk róla. - Moki és Macska a táskámat vették célba. Én még mindig próbáltam elnyomni az akuma erejét, de nem mentem vele semmire. Nagyon erős és jól végzi a dolgát. Moki feláldozva magát még egyszer bevetette a vasöklöket és rögtön visszaváltozott. Kiléte persze nem derült ki, mert volt olyan körültekintő, hogy korábban az átváltozása előtt egy fejkendővel eltakarta az egész arcát. Gyorsan elszaladt, hogy a kis kwamiját megetethesse mogyoróval utána suttyomban visszajött és leszakította rólam a táskát. Mielőtt elrepülhetett volna a pillangó, elkapta és azzal a markával amin kesztyű volt összenyomta. Visszaváltoztam, de rögtön össze is estem. Mire végeztek az akuma lekapcsolásával Halálfej már eltűnt. Mikor be akartak menni azon a kör alakú ablakon megjelent Adrien apja is.- Ti meg mit kerestek itt?
- Sajnálom Agraste úr, de valamit tudnia kell.
- A háza alatt egy gonosz erő tevékenykedik. Halálfej. Úgy tűnik mindvégig itt volt a bázisa.
- Értem. És a lánnyal mi történt?
- Egy akuma hatása alá került. Uram!- Menjetek innen és ne gyertek vissza! Azt a lányt is vigyétek! - Mire felébredtem a szobámban találtam magam. Felültem és megláttam a székemben ülő Mokit és az ágyam mellett álló Macskát. Moki nem a szuperhős alakjában volt, de arca még mindig el volt takarva. Igazán komolyan veszi azt a szabályt, hogy a kilétét nem fedheti fel.
- Csakhogy felébredtél, selejt!- Örülök, hogy nem esett bajod Marinette.
- Köszönöm Fekete Macska. Köszönöm, hogy megszabadítottatok az akumától.
- Ne hálálkodj selejt! Majd csak miután visszaszereztük a talizmánod.
-Tudom, hogy ez hirtelen kérdés. De miért pont akkor jelentél meg amikor elvették a talizmánom? Honnan tudtad?
- A történetem érdekel? Legyen. Elmesélem.
YOU ARE READING
Miraculous- Changed every
RomanceEgy óvatlan pillanat és minden egy csapásra megváltozik. Halálfej ezúttal sikerrel jár és sikerül megszereznie Katica talizmánját. Ha ez még nem lenne elég, megjelenik a helyére egy újabb szuperhős, a Mókus is. Ha érdekel, milyen meglepetések várna...