Siteuri porno

13.9K 69 13
                                    

Am hotarat sa fac videoclipuri pentru siteuri porno. Imi iau in jurul meu multe lucruri pentru mastubare si ma apuc de treaba. Mai intai masez si penetraz feminitatea cu degetele, dupa care iau un tub de lubrifiant si ma ung in toata zona intima. Iau un vibrator in forma de limba si incep sa ma penetrez cu el si tot asa cu alte feluri de vibratoare si dupa iau o minge metalica pentru sex si mi-o bag in vagin. Iau un furtun subtire si il bag adanc in pizda si dupa torn in el un lichid dat de profu pentru tortura. E negru si vascos si ma doare de parca am 2 pumni bagati in pizda. Nu ma opresc si pun in continuare dar urlu de durere pana pizda mi se umple si scot furtunul.
Mai trec 3 saptamani si am facut multi bani din videoclip si vreu sa imi pun silicoane. Ma duc la doctor si acolo e un barbat bine facut musculos.
-Buna ziua vreau sa imi pun silicoane cea mai mare masura.
-Se rezolva domnisoara dar aveti daca de facut. Veniti in 4 labe in fata scaunului meu.
Cand ajung vad ca nu are pantaloni.
-Daca vrei silicoane vreau sa imi faci oral.
Ii iau pula in gura si incep sa o ling si sa o masez. El isi da drumul la mine in gura si eu beau sperma.
Dupa mergem la operatie si imi pune silicoanele, iar acum avand niste tate imense si sexi.

Curva liceului +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum