Bakın "hürriyet kahramanı" M. Kemal ne diyor:
"Hedefimize varmak için kanunlarımız müsait değilse o kanunları değiştiririz, yeni kanun yaparız. En nihayet lüzum ve mecburiyet görürsek bu yolda her şeyin üstüne çıkarak hedefimize yürümekte, asla tereddüt etmeyiz."
Devlet, kanun ve millet kendisinin oyuncağı olmuş sanki... Keyfine, hırsına, intikam hissine göre değişir durur.
M. Kemal'in sözünün özeti; "Sade keyfim hüküm sürer" demektir.
Hele şu kısım: "...bu yolda her şeyin üstüne çıkarak..."
Yani bu demektir ki;
"Sıkışırsam kanun da tanımam, çalarım, asarım, keserim..."
Peki şimdi bu sözleri söyleyen M. Kemal ile Nazi Almanya'sının diktatörü Adolf Hitler arasında ne gibi bir fark var?
Peki M. Kemal'in Mecliste yaptığı şu konuşmaya ne dersiniz:
"Mesele, zaten oldubitti haline gelmiş olan bir gerçeği kanunla ifadeden ibarettir. Bu mutlaka olacaktır. Burada toplananlar. Meclis ve herkes meseleyi tabii olarak karşılarsa, sanırım ki uygun olur. Aksi takdirde, yine gerçek, usulüne uygun olarak ifade edilecektir. Fakat belki de bazı kafalar kesilecektir."
Hem "Hakimiyet Milletindir" diyor, hem de Milletin vekillerini tehdit ediyor.
Bunu biz uydurmuyoruz... Bizzat M. Kemal Nutuk'ta övünerek anlatıyor.
Böyle hürriyet olur mu? Böyle insan hakları olur mu?
Ne yani... Osmanlı tahtına çıkışında ve daha sonra da bayram günlerinde, cülus törenlerinde, cuma namazlarında paşaların hep bir ağızdan; "Mağrur olma Padişahım senden büyük Allah var" diye uyardıkları padişahlar haşa "diktatör", ama yukarıdaki sözleri söyleyen M. Kemal ise "hürriyet kahramanı" öyle mi?
Kargalar bile güler buna...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Osmanlı Devleti Diktatör Mü?
Non-FictionOsmanlı Devleti mi Diktatörlük idi, yoksa Kemalist rejim mi? İşte gerçekler...