A.H.1

25 4 2
                                    


Aci kahvemden buyuk bir yudum alip keyifle gelen mesajlari okudum.Turkiye'ye donecegimi bildiginden beri defalarca mesaj atmisti ancak daha once cok istedigim halde bahanelere siginarak telefon numarasini vermedigi icin arayamayip sosyal medyadan mesaj atabiliyordu.Telefonumu kapatip cebime koyduktan sonra hazirliklarin ne durumda oldugunu kontrol etmek icin evimin giris katina adimladim. Gordugum halde mesajlarina cevap vermedigim icin delirecegini biliyordum. Hole adim attigim anda yanima damlayan Hakan a sorrarcasina bakislar attigimda herseyin halloldugunu soyledi.Ah hadi ama! Su anda keyfime diyecek yoktu.Yuzumu kaplayan siritisa engel olamayarak salona gectigimde babam olacak adami gormemle siritisim yuzumden aninda silindi.Bos bos gozlerinin icine bakarak yanindan gecip bahceye ilerledim.

GECMIS

Abi dedigim cocugun da beni yuzustu birakmasinin ardindan dokebilecegimi sandigim en cok gozyasini dokerek gunlerce evden disari cikmamistim. Onunla aramizda bir kan bagi yoktu evet ama bana gercek anlamda abilik yapip hayalimi gerceklestirmisti.Simdiyse yikik dokuktum ve evden disari adim atmiyordum. O lanet mesaj gelmeseydi atmamayi da dusunuyordum. Ama mesaj sirkettendi.Onemli oldugu alti cizilerek belirtilmisti. Hazirlandim ve ciktim. Sirkete ulastigimda arabanin anahtarini valeye vererek sekreterime ulasmak icin sirkete girdim ve sekreterime ulasmak icin odama dogru ciktim. Anne ve babam hayatta olmadiklari icin sirket benim uzerime kalmisti. Bu yuzden zor da olsa idare ediyordum.Odamin onune kadar geldigimde sekreterimin hicbiyerde olmadigini gordum.Sinirle odama girecegim sirada dondum kaldim. Yanlis goruyor olmaliydim. Hayir yanlis goruyordum.Hayal olup olmadigini anlamak icin gozlerimi kapatip tekrar actim. Ancak hayal degildi. Kanli canli karsimdaydi. Yillarca mezarinda goz yasi dokmustum ama nasil olur?Birden gozlerim kararmaya ve yer ayagimin altindan kaymaya basladiginda kendimi karanliga teslim ettim.

BOLUM SONU : 245 KELIME

Bir kac bolum sonra karakter secimi yapacagim. Olmasini istediginiz karakterleri mesaj ve ya yorum olarak belirtebilirsiniz

+Genc guzel fizikli ve uzun boylu:kiz

+Havali umursamaz gorunen:erkek

+soguk kanli yakisikli:erkek

Kitap kapagi yapabilenler bana ulassinlar lutfen.

Begenip yorum yapmayi unutmayin simdiden tesekkurler. Bir sonraki bolumde gorusmek uzere hoscakalin.


ARTIK HiSSiZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin