Yeni gelen dosyalari incelemeyi biraktim ve cantama masanin uzerindeki telefonumla bazi gerekli belgeleri koyup havaalanina gitmek uzere yola koyuldum. Yarin sabah Istanbul a inis yapacak ogleden sonra da abim olacak kisiyle yani o kisi Berk oluyor,onunla bulusup biraz oturacak ardindan da bulusacagimiz otelin havuzunda yuzup sicagi ustumuzden atacaktik.Aslinda evim hazir olana kadar o otelde kalabilirim.Bilemiyorum duruma gore bakarim. Asil bomba ise beni bir cumleyle silen eski sevgilimin ve ailesinin de o otelde tatil yaptigi. Once orada bulusmak istememistim ancak sonrasinda ne kaybettigini gormesi ve kendini onemli hissetmemesi icin kabul etmistim. O orada diye gitmeyecek degildim. Ayri masalarda olmak sartiyla tabii. Yoksa her an bogazina yapisacak potansiyelde olabilirim. Beni ilk defa gorecek olmalari bir yana ben epey bir degismistim. Zaten beyaz olan tenil tedaviler yuzunden daha da beyazlasmisti. Sanirim bir tabakla ayni renk olabilirdim. Bal rengi gozlerim donuklasarak altin rengine donmustu. Sinir krizi gecirdigim zamanlarda hirsla kestigim saclarimi uzatmis ve siyaha boyatmistim.Zaten uzun olan boyum ise aldigim hormon haplari yuzunden bayagi bir artmsti. sanirim 1.89 gibi biseydim. Tek problemim Bu boya ragmen 50 kilo olmamdi. Ancak spor yaptigim icin cok kotu durmuyordu. Ucaga vardigimda saat 21 i 14 geciyordu. Ah tam vaktinde!
Arkamdaki korumalar esliginde yerlestim ve kulakliklarimi takip cantama koymus oldugum belgelerde herhangi bi acik olup olmadigini incelemeye basladim.
Yarin oyun basliyordu.
Bolum Sonu:215 kelime
Begenip yorum yapmayi unutmayin. Bolumlerimi pazartesi ve carsamba gunleri yayinlamayi dusunuyorum. Bu konu hakkinda ne dusunuyosunuz? Eger daha farkli gunler istiyorsaniz yorum yaparak ve ya mesaj atarak soyleyebilirsiniz.
Bir dahaki bolumde gorusmek uzere hoscakalin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK HiSSiZ
Teen FictionDolu gozlerimle yazdigi mesaji tekrar tekrar okudum. Bitirmisti iste uc yilimizi bitirmisti. Onlara verdigim kocaman uc yilimi tek paragrafta silmisti. Hani soz vermistin abi? Birbirimizi bulamadan goremeden bitecek miydi? Sol yanimda hissettig...