Varning för en del dirty i detta kapitlet! E du känslig läs inte!
Alexis perspektiv
Jag står och tittar på honom en stund där han står borta med några andra vid alkoholen. Han är så snygg men jag kan inte göra något! Mina kompisar hade lackat sönder på mig! Men jag vill ha honom så mycket just nu...
Jag drar fram mobilen och går in på vår smsm konversation.
Till: Aaron 20:21
Kom! Behöver dig nu!! Möt mig vid gamla kiosken om 5!
Från: Aaron 20:22
Tänk om jag inte vill då ahhaha
Till: Aaron 20:22
Snälla! Vi har inte legat på aslänge! Plz jag ber dig!!! ❣❣
Från: Aaron 20:23
Okej, bara för du ber om det hahah! Möts om ngra minuter ! 💋
Jag ler nöjt mot skärmen och stoppar mobilen i fickan och går mot kiosken. Några minuter senare kommer han gåendes mot mig. Han ler ett leende/flin när han ser mig stå lutad mot väggen!
- Äntligen! Trodde du bangade där för ett tag! Suckar jag!
- Ey! Va göad att jag ens kom! Säger han med ett flin!Han slutar flina och kraschar våra läppar i en desperat men perfect kyss!
Jag svarar den snabbt och det övergår fort till hångel! Han tar tag i mina höfter och lyfter mig lite som ett tecken på att jag ska hoppa upp. Jag hoppar smidigt upp och knyter mila ben runt hans midja.
Han går mot närmaste toalett och öppnar dörren. När dörren är stängd tar det inte många minuter innan jag är uppresad mot väggen.
Jag pillar på hans tröjkant och drar sedan snabbt och lätt av den, han gör lika dant och snart står vi där i bara underkläder! Han kmäpper snabbt upp min bh och granskar mina obekledda bröst! Han börjar kyssa mig längs halsen och stannar då och då för att lämna sugmärken! Jag gör sedan samma sak och lämnar några sugmärken längs halsen på honom.
Jag stryker min hand längs hans vältränade mage och kommer ner till hans kalspnger. Jag känner hans hårda stånd genom kalsongerna och bara för att retas drar jag med min hand utan på. Han drar ner sin hand till min redan våta fitta och drar snabbt ner mina trosor. Jag gör samma sak med hans kalsonger. Han drar fram en kondom ur hans byxor och trär snabbt på den.
Han trycker sig först långsamt in i mig. Sedan snabbare och snabbare! Jag stönar högt hans namn och han mitt.
- Fortare!! Stönar jag och han gör som jag säger.20 minuter senare är vi klara och jag klär snabbt på mig mina kläder!
- Tack, detta var precis vad jag behövde! Säger jag och ger honom en smabb kyss på munnen!
- Tack själv! Säger han med ett skratt ich tar tag i mina kinder och kysser mig hårt och passionerat på munnen!Kapitel 10! Omg detta kpitlet blev jag så nöjd med! Hoppas ni tyckte om ett litet annat kapitel! Rösta och kommentera så blir jag svin glad! 💋💋