Yine o mal alarmım o güzel uykumun içine sıçtı.
Yataktan çıkıp hemen banyoya girip bi duş aldım, altıma siyah uzun bel ve üstüme siyah tşort giyip saçımı düzleştirip serbest bıraktım ve unutmadan söyliyeyim ben siyah giyinmeyi severim ne öyle pembiş pembiş bebekler gibi.Yeni okulumu çok merak etmiştim, aslında merak ettiğim okul değil yine beni ne belaların beklemesiydi kahvaltımı yaptıktan sonra annemi öptüm ve kaykayımı aldım çıktım evet kaykay yapabiliyorum ve çokta seviyorum.
Okulun kapısına geldikten sonra içeri girip müdürün odasını bulmaya çalıştım çocuğun birini durdurup "pşşşt çocuk" dedim çocuk "evet" dedi "müdürün odası nerde" diye sordum "sağdan ikinci kapı"
tam ilerliyordumki öküzün biri koluma sertçe çarptı "oha öküz adam bi özür diler" arkasına bile bakmadan gitti neyse müdürün odasına girdim "yeni gelen kız senmisin" dedi "evet,sınıfımı öğrenmek istemiştim" müdür bilgisayara bakıp "10/A sınıfı" peki diyip sınıfa ilerledim hiç derse giresim yok ama girmek zorundayım.
sınıfın kapısını tıklatıp "gel" sesini duyunca kapıyı açıp girdim içimden oha o ökuz'demi bu sınıfta hocanın seslenmesiyle irkildim "yeni gelen öğrenci sensin demek kendini tanıtırmsın kızım" kafa sallayıp "ben Arya KORKMAZ Izmir kolejinden geliyorum" diyip pencere tarafındaki boş bi sıraya oturdum ders matematik hiç sevmem kafamı sıraya koyup uyudum
yanıma birisinin oturmasıyla kafamı kaldırdım bana elini uzatıp "ben Aras" dedi elini sıkıp "şimdi yerine geç" dedim. Aras "tamam ama bu son karşılaşmamız olmayacak tatlım" dedi."bana birdaha tatlım dersen o kafanı kırarım piç" diyip kafamı sıraya tekrar koydum uyudum.
zil çaldı yanıma kızlar gelip benimle tanıştı. O üç kızlada çok iyi anlaşmıştık adları:mira,masal ve gece
Masal "Kalkın kızlar kantine gidelim" dedi ve ayağa kalktı "ben gelmicem siz gidin" dedim. tamam dediler ve gittilerbende biraz kolidora çıkıp dolaşıyor'dumki kızın biri kolumdan çekip itti diğer iki kızada "tutun kollarından" diyip konuşamaya başladı "bak kızım bu okulda yenisin ama kendini bişey sanma" dedi. Bende dayanamadım kolumdan tutan iki kızın saçından tutup duvara yapıştırdım. Diğer sarı sürtüğünde saçını tutup "bak sürtük bana bulaşma kendine bela arama tamam'mı" diye kulağına fisildayip gittim.
Biraz dışarda dolaştıktan sonra zil çaldı sınıfa girdim ve yine o öküz yanıma yaklaştı yakamdan tutup " sen bizim kizlari benzetmişsin"dedi. "Çek o elini piç kırarım!" diyip ayak arasına geçirdim tekmeyi çocuk şeyini tutup kıvranırken "bir daha bana bulaşma piç" deyip yerime geçtim. "Sana bunu ödeticem" diyip yerine oturdu.
Hoca geldi edebiyat dersini anlatmaya başladı biraz dinleyip kafamı sıraya koyup uyudum, hoca yanıma gelip "arya kalk ayağa çok saygısızsın çık dışarıya " dedi. Saten ders sıkıcıydı bende dışarı çıkıp kapının önüne oturdum. yanıma:masal,mira ve gece geldiler biraz sohbet edip oturduk.
"Ben lavaboya gidiyorum kızlar" diyip ayağa kalktım onlar hep bir ağızdan "tamam" dediler.
Kolidorda yanıma yine o sürtük kız geldi "sevgilimden uzak dur" dedi tekrardan."bak kızım senin sevgilinle bi zorum yok al o piç sevgilini götüne sok!!" Diyip kıza yumruk geçirdim, ama arkamdan birisi kucakladı ve omzuna attı.
(:Bu ilk hikayem inşallah beğenirsiniz. En kısa zamanda devamını yazacağım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zevzek
Randombirbirlerinden nefret eden ama okadarda seven iki genc... başlarına ne geçeceğinden, hangi olaylar geleceklerinden habersizler. onları nefretmi, yoksa aşkmı bekliyor.???