Tamam sert kız sakin ol!

6 0 0
                                    

Okula vardık ve sınıfımıza gectik ada yanıma oturdu kimse kuzen olduğumuzu bilmiyordu.

Öğretmen geldi "yeni öğrenci senmisin" dedi. Ada "Evet  benim. adım Ada korkmaz izmir kolejinden geliyorum."

Öğrenciler şaşırıp 'ne yani siz kuzenmisiniz' diyip sustular.ben tekrar sıraya kafamı koydp yattım Ada ise ders dinledi.

Aras Adaya aşık olmuştu galiba sürekli onunla uğraşıyor yanındanda hiç ayrılmıyordu,

Ada da ona aşıktı ama hiç belli etmiyordu ama ben anlamıştım. Zil çaldı ben hayla uyuyordum sınıfta üç kişi kaldık doruk ben ve ada.

Ada diğer kızlarla kantine gitmek istedi bende tamam dedim. Buket "sende gelmek istermisin" dedi. "Hayır, uyumak istiyorum" dedim. "Of kızım hep uyuyorsun yeter ve hadi kalk"   " Hayir sen git" dedim.

Tamam arya deyip gitti ben uyumaya devam ederken doruk yanıma gelip oturdu.

Doruktan:

Bu kızı kendime aşık etmeliyim sonra ona oyun oynadığımı söyleyip kalbini kırıcam alt üst olucak kalbi

Bana ve sevgilime yaptıklarından sonra. Sevgilim dedigim kızı zor aşık ettim kendime onun asla üzülmesini izin veremem.

Asya nın yanına yaklaşıp biraz inceledim çok komik uyuyordu ama tatlıydı off ne diyorum kendine gel doruk.

Yüzüne düşen saçını kaldırmak için haraket edince bu anda elimden tutup ters çevirdi

"ne yapıyorsun kızım kolumu kırdın manyakmısın" dedim "sanane piç ne diye yanıma oturup saçıma dokunuyorsun defol git" dedim ve gitti.

Zil çalınca ada yanıma geldi ve "uyuyan güzel uyan hadi yeter ama hicmi özlemedin beni"dedi ve ustume atladı "özlemez olurmuyum tamam kalktım in üstümden"  dedim.

hoca geldi ve yerlerimize geçtik. Biraz dinledikten sonra uykum gelmişti ama ada kaş göz işareti yapıp uyumama izin vermedi.

Okul bittikten sonra yolda yürürken adayı spora götürdüm kayitini yaptırdım ama box yapmayı sevmediği için yüzücülüğü seçti.

Kulüplerimize geçip başladık ben kum torbasını yumruklarken doruk geldi

"Ooo sert kız" dedi kum torbasını bırakıp döndüm ve "piç git başımdan seninle uğraşamam" derken birden ayağım kaydı ve dorukun üstüne düştüm dorukla göz göze geldik

. tam kalkiyodum piç kolumdan tutup çekti  "olum manyakmısın birak yoksa gözüne yumruk yersin" dedim oda alaycı bir tavırla "tamam sert kız sakin ol" dedi.

üstünden kalkıp yerime geçtim ve tekrar torbayı yumruklamaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

zevzekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin