6B

164 5 4
                                    

Şimdi sizi baştan uyarıyorum, bazı spoiler bilgiler vereceğim bence okumakta fayda var adasdfafdas:))

İlk olarak twitter'da gördüğüm bir şeyle başlayacağım sanırım yeni oyuncu varr hem de böyle daşş bir şey tabii şimdi gideri hayli hayli var :DD

İlk olarak twitter'da gördüğüm bir şeyle başlayacağım sanırım yeni oyuncu varr hem de böyle daşş bir şey tabii şimdi gideri hayli hayli var :DD

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana göre kötü bir karakter olacak ya da Theo gibi olabilir bilemiyorum dfgfdgf Sizinde yorumlarınızı bekliyorum...

Şimdi diğer sppoilerlara geçelimm biraz uzun olacak ama olsun...

  
!JEFF DAVİS AÇIKLAMALARI!
-6B'de zaman 3 ay sonra olacak.
-Theo üzücü bir haberle geri dönecek.
-Peter daha çok Malia'ya bağlı kalacak.
-Jeff, 'Bu Stiles'ı son görüşünüz olabilir. Bundan önce kesin olacağı onaylanmıştı fakat şuan kimse kesin olarak bir şey söyleyemez.' Dedi.
-Eski kadrodan çoğu kişi geri geliyor.
-Jeff, Allison hakkında yazılan bölümlere göz atacağını belirtti.
-Scott, üniversitede olmasına rağmen doğaüstü olaylardan kaçamayacak.
-Jeff, Stydia ile ilgili soruları reddetti ve sonunda biri dayanamayıp 'seni seviyorum' diyor dedi.
-Mason'ı daha fazla göreceğiz.
-Baba McCall geri dönüyor.
-Nolan adında yeni bir karakter geliyor.
-Jeff 'vahşi av tamamen bitmedi.' dedi.
-Scott ve Malia arasında romantik şeyler olacak.
-Mezuniyet sahneleri olmayacak.
-Henüz 6x18 ve 6x19 yazılmamışken Jeff final bölümü olan 6x20'nin yazımını bitirdi.
-Jeff 'Scott hiçbir zaman beacon hills'i terk etmek istemiyordu. Onları öylece bırakıp gitmek istemiyordu. Ve bu isteği gerçekleşiyor. 6B'de Scott'ı beacon hills'e geri getirecek olaylar olacak.' Dedi.
-'Beklenenden daha güzel bir son olacak. Çoğu kişi geri geldi bu vedayı dahada güzelleştiriyor.' Diyor Jeff Davis.
6A hakkında Jeff Davis; Her zaman lise zamanında final yapmayı planlıyorduk. Bu sezon Stiles karakterini onurlandırmakla alakalıydı. Dylan O'Brien için daha çok sahne vardı. Fakat kazadan sonra tam olarak göremeyeceğimizi anladık. Sezon finalinde sanki final gibi hissettim.
6B hakkında Jeff Davis; Ortaya çıkan yeni karanlıklar ve kötüler var. Ve yeni biri geliyor. Bu sezon çok korkunç bir şey yapalım dedik. Bu en kötüsü. Ok-Yay ile sahnelerimiz bağlantılı. Böyle güzel son olmasını hep istedim. Bunu seviyorum.

Sanırım eğer NOLAN erkek ismiyse yukarıdaki arkadaş olacak :DD  

Scott ve Malia mı?? What !! Ayrıca mezuniyet olsaydı bence ama hala Scott ve Malia şokundayımm :o Scalia mı shipliyeceğizz ıyk...Düşüncwlerinizi yorumda bekliyorum.

Bu arada bazı yorumlar alıyorum kitabın ismine göre hareket etmiyormuşum...Evet doğrudur tabi ki de bu sizin düşünceniz. Ama bana göre Teen Wolf'ta Dylan O'Brien'ın bir parçası ya da diğer şeyler. Bence bunu o kadar büyütmeyin!!!

VOTE VOTE VOTE

Dylan O'Brien HakkındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin