Dešimt.

239 24 0
                                    

-Sammy-

Tvarkiausi savo namus ir laukiau kada ateis Zayn su savo draugais.

Išgirdusi durų skambutį nubėgau atidaryti duris. Įleidusi visus laukiau kada pro duris įeis Zayn. Kai pamačiau jį, kojos sustingo ir stovėjau kaip įbesta. Jaučiau tik malonius šiurpuliukus keliaujančius mano kūnu.

Jo rankoms apsikabinus mano liemenį, aš savo rankomis apsivijau jo liemenį, nes kaklą vargu ar būčiau pasiekusi.

"Aš taip tavęs pasiilgau" sumurmėjau jam į krūtinę ir sulaukiau pakštelėjimo į plaukus.
"Nors mes matėmės prieš maždaug penkias valandas, tačiau aš tavęs taip pat labai stipriai pasiilgau." Zayn tarė užsikeldamas mane ant savęs taip, kad aš savo kojomis apsivyčiau jo liemenį.

Nieko nelaukdama įsisiurbiau į jo lūpas ir jam atsakius į bučinį savo rankas įvėliau į jo plaukus ir juos šiek tiek papešiau.

"Kas čia vyksta?" Jack paklausė atėjęs prie mūsų.

"Nieko" tariau bandydama nušokti nuo Zayn, tačiau tai man nelabai pavyko, nes Zayn to neleido.

"Mes pora" jis nusišypsojo, o aš tuo tarpu savo veidą paraudusį iš gėdos paslėpiau jo kaklo įlinkyje.

Jack išėjus Zayn nuleido mane ant žemės ir man apsisukus eiti, jis atsuko mane į save.

"Aš myliu tave" Zayn tarė žiūrėdamas man į akis kurios labai greitai prisipildė ašarų.

"Aš tave taip pat myliu" tariau nuvalydama tekančias ašaras skruostais ir puoliau jam į glėbį. Vėl.

Jis myli mane. Todėl mes kartu.

Pabaiga.

Labai ačiū visoms!(:
Susitiksim kitose mano istorijose!;*

-Karry.

Why? - BAIGTA -حيث تعيش القصص. اكتشف الآن