TEK KİŞİLİK

2.8K 6 0
                                    

    "Hayatımda böylesine acı çekecek hale geleceğimi hiç bilmezdim. Oysaki ben doğru olanı yapmıştım. Hayatımda kimse olmayacak dedigi an benim olmuştu. Hem de öyle güzel olmuştu ki. İnleyerek ...
     Nasıl oldugunu anlamadım bir an yatakta buldum kendimi. Sadece en son yemek yedigimizi hatırlıyordum.  Mert olum valla cok güzeldi la. Onun o sıcacık teni , inleyişi , o gözlerindeki ateş ... "
Ben bunları anlatırken o bana yüzündeki o donuk ifadeyle bakıyordu. Sanki inanmıyordu. Oysaki beni en iyi tanıyan oydu. Neyi istersem elde ettiğimi çok iyi biliyordu. Birden ne olduğunu anlamadığım bir anda bana bağırmaya başladı.
"Olum ne yaptığının farkında mısın ?
Ya o kız hamile kalırsa. O zaman ne bok yiyeceksin. Hiç mi korkun yok senin? Dua ette hamile olmasın. Böyle bir boku nasıl yersin sen!"
   Hamile mi!? Allah kahretsin bunu hiç düşünmemiştim. Kızı bulmam gerekiyor. Ne yapacağım ben ahh...
   "Siktir git ! Mert tamam halledicem. Bir müddet gözükme gözüme !!"
Merti dedikleri için odadan kovmuştum. Tabi sesini çıkartmadan oda siktir olup gitmişti. Benim acilen bir sey yapmam gerek. Gerçi siktigimin dünyasında bir tek ben bu kadar engelle karsılasırım. Ahh..
Onu tekrar istiyorum. Yerinde durmuyor(penis). Kalkıp giyinicem. Sonra da kıza gidip tekrar sokucam. Bu sefer daha öncekilerden daha farklı olucak.........

İLK DEFA..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin