Cześć!
Dość długo mnie tu nie było, nareszcie, mając chwilę czasu chciałabym wyjaśnić dlaczego.Zatem zaczynając od początku.Pierwszym powodem mojej nieobecności jest fakt, że szykuję dla Was opowiadanie z Kuroshitsuji.Tej właśnie, powstającej, powieści poświeciłam cały swój czas.
Drugim powodem jest szkoła.Jak pewnie część z Was wie, albo nie, chodzę do trzeciej klasy szkoły średniej.W tym roku skończę szkolę i mam dużo nauki, egzaminy próbne i inne problemy związane ze szkołą, które odbierają mi czas również w weekendy.
Trzeci powód to praca.Pracuję i odkładam pieniądze n swoje utrzymanie,żeby się wyprowadzić na swoje i żeby karmić swoją potrzebę i uzależnienie, którym są modyfikacje ciała.
Czwarty powód jest taki, że przez swoje liczne, liczne naprawdę liczne choroby, zarówno fizyczne jak i psychiczne (chyba widać, ze jestem zbyt pojebana na swój wiek XD) nie miałam siły lub ochoty.
To chyba wszystkie powody, o których jestem w stanie mówić.Nie było mnie długo, żałuję tego, ale chcę Wam to wynagrodzić.Dlatego jutro planuję zrobić mały maratonik.
Zapraszam Was równocześnie do zadawania pytań do Q&A, które planuje zrobić zarówno tutaj jak i w innej mojej książce.Możecie pytać o wszystko.Dosłownie, wszystko.Możecie pytać o moje życie prywatne, moje plany odnośnie modyfikacji po prostu wszystko.Jestem jak otwarta księga i jeśli chcielibyście coś wiedzieć, proszę, pytajcie ^^
CZYTASZ
Kuroshitsuji - Zodiaki by Syluch ♥
FanfictionTego typu rzeczy jest pełno na wattpadzie.Ale mimo wszystko mam nadzieję stworzyć coś nowego w tej kategorii ;) Zapraszam! ^^