Zehranın ağzından(kaçırıldıktan sonra)
Gözlerimi açtığımda sandaleye bağlı bir şekilde duruyordum en son nolduğunu hatırlamya çalıştım doğru ya birisinin peşinden koşuyodum .
Etrafıma baktığımda boş bir odadaydım duvarlar beyazda kir tutmaya başalıştı ben böyle etrafı izlerken yeni farketiğim siyah kapı yavaş yavaş arallanmaya başlıyordu kapı tamamen açıldığında uzun boylu esmer bir meteor içeri girdi yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladı armızda 1 metre kala durdu önümde dikiliyordu yüzüme bön bön bakıyordu benim sinirim bozulduğu için ilk önce ben konuştum.
" ne bakıyon be bönbön sorun varsa söyle düzeltelim."
Metor bu sözümün üstüne gülmeye başladı gülmeyi kısa kesip cidileşti.
" bakıyorumda özgüven patlaması yaşıyosunuz hanfendi"
"sanane benim özgüven patlaması yaşayıp yaşamam sanamı kaldı bay ukala."
"boş konuşmada söyle bakayım bizim barın sokağında napıyodun."
" sana heasap vermek zorunda deyilim bay ukala ."
"sen bilirsin bizde ozaman san işkence uygularız."
"ne işkencesi be sen kime işgence uygulayacagını zanediyosun sen kimsin ki ucube."
Ben böyle konuşurken ucube gelip benim saçımı çekti.
" bence kendine fazla güvenme yürek yemeyide bırak ayrıca bana gelince öğrenirsin."
Konuşmasının ardından saçımı bıraktı ve arkasını dönüp siyah kapıdan çıktı .
Ben ucubenin arkasından öyle bakakaldım. Benim acilen burdan kurtulmam gerek birşeyler düşün zehra birşeyler düşün.
Ben böyle kendi kendime konuşurken aklıma bir fikir geldi . Bizim kızlarla haberleşmemizi sağlayan saat lerimiz vardı 1sene önce yine böyle bir kaçırılma olayı olmuştu bu yüzden babalarımız bize bu saatleri vermiştiler başımıza birşey geldiğinde bir birimize haber vermeiz için kolumdaki saaten hemen güneşe sinyal yolamam gerkek...........
Güneşten (kızların yanından)
Meteorla çarpıştıktan sonra kızların yanına geldim ama kızların yanında zehra yoktu aceleyle yanlarına gitim.
" kızlar zehra nerde acaba."
Kızlar beni gördüklerinde biraz telaşlnmışlardı. Ben onlara soran gözlerle bakarken. Su konuşmya başladı.
" şe..şey güneş gliba zehranın başı derte." dedi
Ben şok olmuştu nasıl olurda zehra başını belaya sokar biz buray tatile gelmiştik.
" nasıl olur siz birlikte deyilmiydiniz bana şunu anlatın bi" diye konuşmaya başladım kızlar olayları baştan sona anlatmaya başladıklarında çok şaşırmıştım.
" hepsini bu kısa zaman içerisinde yaşamayı nasıl başardınız acaba ? Çok merak ediyor kafayı yicem ya." ben böyle konuşurken babalarımızın bize verdikleri saatelerden sinyal gelmeye başladı bu sinyali gönderen zehra'ydı hemen sinyale baktığımda barların oradan geliyordu hemen cebimden telefonu çıkarıp babamlara haber verim sinyaleri onlar gönderip yer tespiti tapmlarını istedim.
15 dakika sonra telefonum çalmaya başladı kimin aradığına baktığımda babamın aradığını gördüm .
+alo baba ne oldu neresiymiş
- ...... Bardalarmış kızım yanlız bizde sizin yanınıza geleceğiz biz gelmeden birşey yapmayın şuan oranın ne durumda olduğunu bilmiyoruz bizi bekleyin."
+ tamam baba sizi bekleriz ama cabuk gelin yirmi dakika içinde burada olmazsanız olaya dahil olurum baba .
Babamın konuşmasın izin vermeden telefonu suratına kapatım. Kim bilir zehra'ya napıyorlardır gerçi zehra daki çeneyle adamlar zehra'yı bırakmaya bile karar vermiş ola bilirler eyer gerçekten babamalar 20 dakika içinde gelmez iseler ben hemen olaya dahil olucam zaten şuan burda beklemeiz bili bir mucize.
Hemen yönümü babamdan öğrendiğim barın yoluna döndürdüm ve oraya doğru yürümeye başaldı.
"hadi kızlar zehrra'yı alamaya gidelim de adamlar biraz rahatlasınlar ." benim ardımdan nur konuştu.
" bencede Zehra'yı alıp gelelim adamlara yazık vala onların yerinde olmayı istemezdim. "
Hepimiz kıkırdayıp yolumuzda devam etik. Barın kapısına geldiğimizde kapıda ikitan izbanbut vardı yanlarına yaklaştığımızda bize ters bir şekilde baktılar.
" kapalyız kızlar içeri giremezsiniz." adamlardan biri bizimle böyle konuşurken ben ataladım lafa .
" kapalı olduğunuzu görüyorum ama içeri girmek için size sorduğumu hatlamıyorum." dedim ve adamın konuşmasına fırsat vermeden adamın yüzüne yumruğu geçirdim.
Diyer adamd üstüme gelirken su adama kafa atı adamlar pert olmuşken hemen içeri girdik bar koltuklarında ikitane şahıs vardı sanırım patronlar bunlardı.
" allah keyfinizi bozmasın beyler." dediğim anad aadamlar bize döndüler ve ben şok geçirdim.
Bu adamın burada ne işi vardı zehra'yı bunlarmı kaçırmıştı. Ben onun yüzüne bakıyordu oda benim yüzüme bakıyordu. Sanırım oda beni burda görüğü için şaşırmış olmalı .
Biz birbirimize bakarken kızlarda burda neyin olup bitiğini anlamaya çlışıyorlardı.....................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Dönüşü
Teen Fiction4 grup arkadaşın hayatının dönüm noktası olan yeni hayatları 4 kızı mafyalığa iten aksiyon dolu macera bizi bekliyor.