"Už dosť!"zrevala som vo vani plnej horúcej vody a ružovkastej peny,ktorá zakrývala všetko čo mala. Mala som toho všetkého plné zuby. Už ma ubíjali všetky tie pravidlá, rozkazy a zákazy. Vždy som ho milovala... Už sú to takmer tri roky čo žijem s tým chlapom. Pýtate sa prečo? Každý sme nejaký. Nikoho neodsudzujem. Lenže asi by nie každého vzrušovali putá, bičíky a rôzne hračky ktoré majú danej osobe spôsobiť nesmiernu bolesť. Na začiatku si poviete možno wow. Potom ho ale naozaj spoznáte a zistíte čo je to peklo. Celé to začalo pred tromi rokmi. On bol vysoký vypracovaný gentleman s ktorej sa každej žene podlomia kolená. Nečakala som že ho zaujmem ja. Šedá myš s hniezdom namiesto vlasov. Striebornými očami a vychudnutou postavou, ktorú by zlomil aj jemný vánok. Práve preto som sa cítila šťastná a moje sebavedomie sa značne zdvihlo. Milovala som ho. Trávila som s ním veľmi veľa času. Chodili sme do kina, na rôzne večere a do zábavných parkov. Po asi troch týždňoch vzťahu sme prekročili všetky hranice a vyspali sa spolu. Bolo to úžasné. To jeho dokonalé telo. Priznám sa hanbila som sa za svoje a vtedy som si povedala že musím začať cvičiť. Čas šiel a po polroku som sa k nemu nasťahovala, no to som rozhodne robiť nemala....