2.kapitola

3.6K 47 0
                                    

Mal krásny mezonet na konci mesta v slušnej štvrti. Sťahovanie nás naozaj vyčerpalo a tak sme si sadli k stolu a zjedli nejaké sushi z obchodu ktoré stačí ohriať.  Určite najlepšia  cesta ako sa stať špičkovým  kuchárom. Po jedle sme si ľahli spať. Zobudila som sa nato že mi bolo treba cikať. Lenže som zabudla kde je wc-ko. No nevzdala som sa a začala hľadať. Otvárala som ďalšie a ďalšie dvere ale kúpeľňa stále nikde. Zrazu som našla dvere ktoré sa otvoriť nedali. Boli zamknuté. Prekvapilo ma to lebo vlastne aj pri prehliadke bytu sme ich  obišli. Napriek zvedavosti čo sa tam nachádza som hľadala radšej tú kúpeľnu a povedala som si že to preskúmam potom. Až na konci druhého poschodia som našla kúpeľnú. Stihla som to len tak tak. Na zamknuté dvere som úplne zabudla a šla si ľahnúť. Keď som sa ráno zobudila vedľa mňa bolo prázdno. Začala som môjho milovaného hľadať. A aj som ho našla. Bol v tej miestnosti ktorá bola včera zamknutá. Dvere boli trochu pootvorené no nič som nevidela. Tak som k nim pristúpila a roztvorila ich dokorán. To čo som uvidela ma dostalo. Môj úžasný chlapec stál uprostred toho všetkého s pohárom v ktorom bola neidentifikovateľná červená tekutina. Od ľaku keď ma zbadal, pohár pustil. Ja som tam stála ako omráčená s toho čo sa v tej miestnosti nachádzalo. Niektoré veci som poznala ako napr.bičíky,putá a análne kolíky, no videla som aj veci ktoré som bohužiaľ identifikovať nevedela. S otvorenými ústami dokorán som čumela na to všetko. On sa pozeral na mňa a čakal čo poviem a ako zareagujem. Po piatich minútach zo mňa vypadlo: "Kto vlastne si?" .....

Má ma v hrstiWhere stories live. Discover now