Trochu váhal s odpoveďou, no potom začal. Vysvetlil mi že ho to vzrušuje. Nevedela som ako sa mám k nemu chovať. Môj ideálny muž je vlastne masochista? Potrebovala som si sadnúť a popremýšľať o tom. Zviezla som sa na zem a rozmýšľala. Sadol si ku mne a objal ma. Zrazu ma však napadlo niečo čo ma dostalo úplne najviac. Budem sa s ním tu hrať aj ja? Bála som sa ho to spýtať. Nebola som si istá či som na takéto hrátky pripravená. Zrazu som sa postavila a ľahla si spať do spálne. Nechala som ho tam. Nechcela som sa rozprávať. Moje prebudenie však bolo kruté. Zobudila som sa preto lebo som zistila že sa neviem hýbať. Otvorila som oči. Nad hlavou som videla veľké sklo namiesto stropu. Videla som seba nahú a priviazanú na nejakej posteli. Začala som sa metať no to mi nepomohlo. Zrazu vstúpil dnu ON. Striaslo ma. Mal na sebe čierny oblek s červenou kravatou. A na hlave mal červenú škrabošku. Jeho úsmev od ucha k uchu mi spôsoboval mráz na chrbte. Zobral do ruky bič a začal: Prásk! Prvá rana bola bolestivá. Zvrieskla som. Zalepil mi páskou ústa. Veľmi som plakala a kričala. Dostala som ranu všade kde sa dalo. On sa však stále usmieval. Zrazu sa mi začal zahmlievať zrak a omdlela som. Keď som sa zobudila bola som späť v posteli. Chcela som vstať no bolesť ktorá mi prebehla celým telom mi to nedovolila. Odkryla som sa. Ten pohľad bol zlý. Nevedela som či plakať alebo kričať. Moje telo bolo celé červené. Niektoré miests boli dokonca napuchnuté. Zobrala som zvyšok síl a vybrala sa za ním. Sedel v kuchyni a čítal noviny. Keď ma uvidel usmial sa a ponúkol mi šálok kávy. Prijala som a sadla si na stoličku. Chcela som vysvetlenie. Žiadne neprišlo. Darmo som prosila, kričala,plakala..Rozhodla som sa že chcem odísť. Začala som si baliť veci. Vzhľadom na bolesť to bolo veľmi ťažké. No pozviechala som sa vzala zo sebou všetku svoju hrdosť a s ťažkým kufrom som sa pomaly tackala ku dverám.