Shock....

221 19 0
                                    

       "Beta Jasmine jaldi utho 10 baj gaye mehmaan ane wale he 3 baje utho jaldi." "Ha maa uthti hu." I took the blanket and said to myself "bas 5min aur" and slept again.
  
AFTER SOME TIME..

      "Rebecca are u mad it's 12.30 get up." I got up with a jerk. "What aise kaise ho sakta he me abhi hi toh soyee" mom looked really furious. I got up and went to take shower. After sometime bell rang dad opened the door."Ayeeye Mr. And Mrs. Kerrington ao beta." Ohh inka beta he wish they had daughter I could have played with them. "Beta niche aao." Mom called me I went downstairs. The boys back was facing me. Haay piche se bada handsome lagta he. "Ha maa." "Beta inse Milo ye he Mr. And Mrs. Kerrington aur ye he unka beta Mark." "Hii Mark." when he turned Shocked ! Shocked !! Shocked !!!  "Tum" we said together. This bastard in my house. "Aap dono ek dusre ko jante ho." "Isse kyon nhi janta." I rolled my eyes looking at him. "Wow! Jasmine mark ko kamre me leke jao." "Kyu maa? hum yaha hi bhette he." Mom glare at me. I took him to my room.
                 "Lagta he koi apni maa se darta he ??" I rolled my eyes. "Look mujhe tumse koi baat nhi karni okay." "Haha mujhe bada shock he tum jaise ladki se baat karna u know u r so different than ur parents." "Why do u care ?" "Are care karna padhega na nhi toh tum kya karogi kisse pata." "Tumhe toh...." Mom called me "ha maa" "mark ko leke niche aoo" "kyu bacha he jo chal nhi sakta." I whispered. "Haha I'm not even."
             We went downstairs. I arranged the dining table then we had our dinner soon they left. "Jasmine tumne Mark ka khalay rakha na?" I made an irritating face "maa voh bacha he kya ek toh use dekhte he Dimag kharab hota he pagal he pura pagal." "Beta aisa nhi khete" "ekdam barabar maa me toh aapki koi hu hi nhi me bas is ghari ki kamvali hamesha dusro ka khyal rakha barabar"

THE ACCIDENTAL LOVEWhere stories live. Discover now