Semn cardinal, de foc, cu energie yang, Berbecul nu este întâmplǎtor primul semn al zodiacului. El deschide drumuri, inițiazǎ proiecte curajoase, este îndrǎzneț și nu spune niciodatǎ „nu" unei provocǎri.Berbecul vrea sǎ fie în orice loc în care se întâmplǎ ceva și încearcǎ sǎ ajungǎ primul. Îi place sǎ acționeze sub impulsul momentului, fǎrǎ sǎ se gândeascǎ prea mult înainte. Are entuziasm și curaj din plin, iar dacǎ își pune ceva în minte, este de neoprit.Acești nativi sunt insistenți, direcți și sinceri. Evident, uneori pot fi lipsiți de tact și chiar brutali, rǎnindu-i foarte ușor pe cei din jur.Le place sǎ înceapǎ lucruri, dar nu stau prea bine la capitolul finalizare. Odatǎ ce entuziasmul aferent începutului se consumǎ, dispare și motivația de a continua ceea ce au inițiat.Pot fi conducǎtori excelenți (este în natura lor) și de cele mai multe ori curajul și abnegația lor îi inspirǎ pe ceilalți sǎ-i urmeze. Au idei foarte bune, uneori geniale, dar nu prea știu sǎ coopereze cu cei din jur. Nu au rǎbdare sǎ asculte și, astfel, pot pierde din vedere detalii importante ale unei situații sau probleme.Berbecilor nu le place introspecția și nici nu au timp de așa ceva. Ei se agitǎ continuu, iar mintea lor nu se odihnește niciodatǎ, nici mǎcar când dorm.Principiul Berbec este animat de dorința descoperirii unor tǎrâmuri necunoscute, fie cǎ este vorba despre un teritoriu, o femeie sau piețe noi de desfacere. Adorǎ sǎ fie tot timpul în acțiune și nu neapǎrat pentru scopul în sine, dar mai ales pentru placerea de a parcurge drumul pana la acest scop.Dintre cele trei semne de foc (Berbec, Leu si Sǎgetator), Berbecul are cea mai multǎ energie, cea mai puternicǎ forțǎ intuitivǎ și cea mai intensǎ voințǎ de a acționa și de a reuși.
Berbecul in dragoste:
Berbecul cel neobosit și aventurier adorǎ provocǎrile.Odatǎ ce s-a îndrǎgostit, este extrem de demonstrativ în exprimarea sentimentelor. Bate tobele, sǎ știe toatǎ lumea cǎ este fericit.Îi place sǎ preia controlul relației, sǎ conducǎ, sǎ impunǎ regulile jocului. Este atât de preocupat de ceea ce simte el, încât pierde din vedere sentimentele și dorințele partenerului/partenerei.Berbecul se plictisește însǎ destul de repede, mai ales dacǎ focul pasiunii se stinge. Are nevoie în permanențǎ de noi și noi provocǎri, pentru a-și pǎstra viu interesul. Altfel, va fugi de va mânca pǎmântul și se va îndrepta spre o nouǎ persoana de cucerit.Dacǎ te-ai pricopsit cu un Berbec și dorești sǎ-l pǎstrezi cât mai mult timp, trebuie sǎ știi cǎ urǎște sǎ-l critici sau sǎ-i frângi aripile, exact atunci când are vreo idee mǎreațǎ sau vreun vis îndrǎzneț.Dorește sǎ fie ascultat cu entuziasm, sprijinit și inspirat. Însǎ nu te aștepta sǎ te asculte, la rândul lui, pentru cǎ nu știe sǎ asculte.O relație cu un Berbec poate fi oricum, numai plictisitoare nu. El adorǎ „focurile de artificii" în dragoste, știe sǎ facǎ surprize, iubește viața și știe sǎ trǎiascǎ din plin.Berbecii sunt spontani, iubesc cu pasiune și au nevoie ca focul dragostei sǎ ardǎ continuu, pentru a nu se plictisi. Au nevoie de provocǎri și dacǎ nu le au, le cautǎ.Se îndrǎgostesc frecvent la prima vedere și nu se lasǎ pânǎ nu cuceresc persoanele care îi incitǎ sau le ating inima.Însǎ pe cât de repede se îndrǎgostesc, pe atât de repede se plictisesc într-o relație care nu le mai satisface curiozitatea, dorința de pasiune și descoperire permanentǎ.Așadar, se poate spune cǎ fidelitatea nu este punctul lor forte. Dar sunt și excepții. Dacǎ li se oferǎ ceea ce așteaptǎ,dacǎ primesc aceleași sentimente, de aceeași intensitate pe care oferǎ, pot rǎmâne fideli multǎ vreme.
CITEȘTI
Zodiac Signs
RandomAici veți găsii tot ce vreți să știți despre zodia voastră. Toate ideile sunt luate de pe net, nu sunt scrise de mine, ori nu sunt copiate de la altcineva. Sper să vă placă, iar dacă nu va atrage nu citiți, nu vă obligă nimeni.