Zodia Gemeni

97 0 0
                                    

  Gemenii sunt reprezentarea cea mai exactă a principiului comunicǎrii. În toate cǎrtile de Astrologie, la semnul Gemenilor, vom întâlni foarte des aceastǎ asociere cu comunicarea. Şi pe bunǎ dreptate. Aceşti nativi sunt fǎcuţi pentru comunicare, pentru schimb de informaţii, pentru observarea evenimentelor, trecerea în revistǎ a tuturor lucrurilor pe care le trǎiesc.

Curiozitatea este trǎsǎtură de bazǎ a acestor nativi. Ei doresc nu doar sǎ filozofeze şi cu atât mai puţin sǎ punǎ în practicǎ bagajul de cunoaştere şi informaţie, ci mai ales sǎ observe, sǎ constate evenimentele, sǎ „vădǎ" şi sǎ afle tot ce se petrece. De aceea, sunt excelenţi jurnalişti.

Gemenii se aruncǎ în experienţă vieţii cu o frenezie greu de egalat şi înţeles, chiar dacǎ, în aparentǎ, nu au un scop precis sau un plan bine pus la punct. Le place sǎ se joace, sǎ trǎiascǎ totul cu entuziasm.

Gemenii s-au nǎscut, de asemenea, sǎ vorbeascǎ. Despre tot şi despre toate. Par sǎ aibǎ rǎspuns la orice întrebare (că şi Vǎrsǎtorii), iar dacǎ se întâmplǎ sǎ nu aibǎ vreun rǎspuns, îl vor caută şi află în cel mai scurt timp. La ascultare, au de lucru. Ei trebuie sǎ ştie cǎ uneori e foarte folositor sǎ asculţi, sǎ fii prezent la ceea ce ţi se spune, în loc sǎ te faci cǎ asculţi şi, de fapt sǎ fii cu gândul în altǎ parte.

Alte trǎsǎturi demne de a fi amintite sunt, desigur, vitalitatea extraordinarǎ cu care sunt înzestraţi, dar şi inteligenţă uimitoare. Sunt flexibili şi adaptabili, joviali şi jucăusi.

Gemenii in dragoste:

  Gemenii, semn al comunicǎrii, schimburilor, relaţiilor, sunt un semn mutabil care adorǎ mişcarea. De aceea, nu ne putem aştepta la un nativ al acestei zodii sǎ fie prea statornic ori sǎ acorde toatǎ atenţia unei singure persoane. Nu pentru cǎ nu vrea, ci pentru cǎ nu poate. Gǎşeşte multe alte lucruri de interes în jur şi ar vrea sǎ le cuprindǎ pe toate.

Pentru aceşti nativi, primeazǎ raţiunea şi mai puţin emoţiile. Au nevoie sǎ fie stimulaţi intelectual, chiar fascinaţi de persoană de langǎ ei.
De regulǎ, au multe relaţii şi, din acest motiv, pot pǎrea superficiali în dragoste. Le place libertatea şi adorǎ sǎ se mişte în permanentǎ, în cǎutarea de noi zone de interes. Sunt jucǎuşi, spirituali, au simţul umorului şi mobilitate verbalǎ. Poate cǎ nu conferǎ sentimentul de sigurantǎ partenerului dar în mod cert nu existǎ riscul plictiselii langǎ un Geamǎn.

Gemenii adorǎ sǎ flirteze, sǎ se joace, sǎ experimenteze noul în permanentǎ. Sunt partenerii ideali pentru persoanele care-şi doresc o viatǎ dinamicǎ, palpitantǎ, plinǎ de inocentǎ. Insǎ pot deveni obositori pentru cineva care-şi doreşte sigurantǎ, calm, certitudine, linişte.

Pe aceeaşi lungime de undǎ cu ei se aflǎ celelalte douǎ semne de aer (Vǎrsǎtorul şi Balanţă), care le înţeleg perfect nevoia de comunicare şi de stimulare mentalǎ. Semenele de foc (Berbecul, Leul, Sǎgetǎtorul) rezoneazǎ de asemenea cu Gemenii.

Zodiac SignsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum