Chiar dacǎ face parte din triada semnelor de varǎ (Rac, Leu, Fecioarǎ), fiecare din cele trei semne zodiacale este unic în felul lui. Racul este cel care îngrijește, Leul cautǎ lumina reflectoarelor, iar Fecioara este într-un continuu proces de autoperfecționare.Sensibil, timid, introvertit, precaut, Racul cautǎ ceea ce considerǎ cǎ este cel mai important în viațǎ: siguranța. Are nevoie sǎ se simtǎ la adǎpost, în siguranțǎ.Chiar dacǎ este extrem de emotiv, imaginativ și romantic, ascunde aceste trǎsǎturi în spatele unei mǎști impenetrabile.Este compasiv și mereu gata sǎ ajute pe oricine se aflǎ în dificultate. Imaginația lui bogatǎ îi distrage deseori gândurile, rupându-l de realitate. Ce este însǎ cel mai interesant de observat în comportamentul unui Rac, este faptul cǎ mereu ajunge unde vrea, fǎrǎ ca noi ceilalți sǎ ne dǎm seama și fǎrǎ sǎ intuim mijloacele și metodele prin care o face.
Racii in dragoste:
Se spune despre Raci cǎ sunt duri în exterior și sensibili în interior. Şi chiar așa este. Le este atât de teamǎ cǎ ar putea fi rǎniți încât deseori se înhid în ei sau dispar când te aștepți mai puțin.Racul are nevoie de încredere și de atenție (chiar dacǎ pare dur) și este foarte prudent când își dǎruiește inima.Se atașeazǎ în timp, dar se poate îndrǎgosti pentru totdeauna. Este genul care chiar și dupǎ o despǎrțire, pǎstreazǎ legǎtura cu acea persoanǎ și îi reține și ziua de naștere.Cum spuneam, siguranța este foarte importantǎ, așa cǎ nu va suporta sǎ fie înșelat și nici mǎcar sǎ i se stârneascǎ gelozia. Asta îl poate rǎni profund și îndepǎrta.Pe de altǎ parte, partenerul Rac este cel pe care poți conta oricând și cel care se strǎduiește sǎ-ți asigure confortul de care ai nevoie.Ființe extrem de protective, care cautǎ sǎ joace mereu rolul de mamǎ pentru cei din jur, Racii cautǎ relațiile convenționale, lipsite de focuri de artificii, deci sigure. Ei ar face bine sǎ diminueze pe cât posibil aceastǎ tendințǎ de a fi mǎmoși (mai ales în relațiile intime) și, eventual, sǎ sublimeze aceastǎ caracteristicǎ în creativitate și romantism. Pentru cǎ, adesea, din dorința de a se ascunde în carapacea lor sigurǎ, uitǎ sǎ exploreze calitǎțile deosebite cu care au fost înzestrați (simț artistic, creativitate, sensibilitate).În plus, ori de câte ori se angajeazǎ într-o relație de duratǎ, în încercarea lor de a proteja, sprijini, ajuta ființa iubitǎ, ajung sǎ sufoce, sǎ invadeze prea mult spațiul acesteia. Nu trebuie sǎ ne mirǎm, pe de alta parte, dacǎ vom vedea Raci care se complac în relații inconfortabile, chiar nefericite. Acest lucru se întâmplǎ tot din teamǎ de schimbare.E lesne de înțeles cǎ, odatǎ ce ai intrat în inima unui Rac, probabil vei rǎmâne acolo pentru totdeauna. Dacǎ vrei însǎ sǎ ai viațǎ lungǎ lângǎ acest sensibil și romantic al zodiacului, nu-i pune niciodatǎ sentimentele și încrederea la îndoialǎ. Şi mai ales, nu-l face gelos!
CITEȘTI
Zodiac Signs
RandomAici veți găsii tot ce vreți să știți despre zodia voastră. Toate ideile sunt luate de pe net, nu sunt scrise de mine, ori nu sunt copiate de la altcineva. Sper să vă placă, iar dacă nu va atrage nu citiți, nu vă obligă nimeni.