Ochtend erna

6 0 0
                                    

Ik hoor mensen op de achtergrond stilletjes lachen. Ik hoor Matty, Brian, Collin, Marie en Hannah. Ik hoor zo wie wie is. Ik voel nog een warm deken rondom mij en handen die mij zachtjes vasthouden. Jules. We liggen tegen elkaar aan. Ik voel hem bewegen waardoor ik net wakker werd denk ik. "Goeiemorgen cuties!" roept iedereen. Mijn ogen schieten nu wel open. Het felle licht schijnt in mijn ogen en ik zie Jules naar me glimlachen. Ik trek het deken terug over mij heen en leg me terug tegen hem aan. "Nee, laat me slapen gekke", mompel ik met een ochtendstem. Eigenlijk was dit de eerste keer dat ik naast Jules geslapen heb. Of de eerste keer voor zover het me interesseert. Hij trekt het laken terug en ik ga recht zitten. "Heyhey", zeg ik tegen iedereen, "en sorry als ik iemand wakker heb gemaakt". Ik kijk terug richting Jules. "Geen probleem lieveke", zegt hij. "Oee is hier iets aan het bloeien?" vraagt Matty. "Nee, pff hoe komt ge daarbij?" vraagt Jules. "lieveke?" We schieten allemaal in de lach. Als dit maar goed afloopt. We staan allemaal op en wandelen naar de eetkamer. We dekken de tafel en ik zet mij naast Jules. We vertellen over alles van gisteren.

"Ellis, laat me raden? Zware kater?" vraagt Collin plagerig.

"Huhu", antwoord ik.

"Hahaha wat hebben we toch met u gelachen gisteren".

"Hoezo?" vraag ik. "

"I want your body everybody wants your body so let's jack...."

"Haha oeps? Was het zo erg dan?"

"Hmm..."

"Heb ik de slet uitgehangen? Iemand gekust? Zeg alsjeblieft van niet."

"Neenee niemand gekust voor zover ik weet. Wat gij deze nacht met Jules gedaan hebt dat weet ik niet. Samen romantisch badje pakken misschien?" 

"Nee?"

"Jawel, Jules?"

"Ja L", zegt Jules.

"Haha heb ik u gekust?"

"Neenee er is niks gebeurd", antwoord hij. 

"Oké haha sorry iedereen", zeg ik.

"Maakt echt niet uit", zegt Jules en hij geeft me een geruststellend stootje. 

Iedereen ziet er zo blij uit. Toch moe. Waarschijnlijk ook enkele met een kater. Er wordt niet veel gezegd aan de ontbijttafel maar stiltes zijn onder ons daarom niet ongemakkelijk. Ik weet niet hoe Jules over me denkt. Of wil ik dat wel weten? Ik had me alleszins goed geamuseerd en ik ben zo bij dat Jules er voor mij was deze nacht. Hier zitten we dan allemaal met onze rode oogjes. Best wek grappig als ik iedereen één voor één aankijk. Deze vakantie gaat echt zo geweldig worden. De eerst dag van de vakantie was wel geslaagd gisteren! Vandaag ga ik wel nog even naar huis. Maar niet lang want binnen 2 dagen vertrekken we met z'n allen op vakantie naar Kroatië. Ik kijk er echt zo hard naar uit. We staan op van tafel en kleden ons aan. Sommigen douchen snel maar dat is bij mij al gebeurd. Matty, jules en ik ruimen de tafel af. We wisselen enke rare blikken uit met elkaar. 

"Was leuk gisteren," zeg ik.

"Ja zeker," zegt Matty. 

En Jules knipoogt naar me. Ik kijk hem bedenkelijk aan. Haha dit is best wel grappig. Na de afwas gaan er enkele al naar huis. Ik ga ook maar eens, dan kan ik al een beetje aan mijn koffer beginnen. Ik geef iedereen een kus en ik vertrek naar huis. Ik zeg snel iets tegen mijn mama, papa en broer. "Hey bro, heb je me gemist?" 

"Ja vooral echt zo hard", zegt Emiel sarcastisch.

"Ik ook, ik hou van je," antwoord ik even sarcastisch. 

Dat zijn wij dus, mijn broer en ik. Af en toe eens dikke ruzie maar we kunnen goed met elkaar opschieten. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 18, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My crazy crazy lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu