Wakker met Jules

9 0 0
                                    

Ik word wakker en open mijn ogen. Het is donker. Ik voel mijn hart in mijn hoofd bonken en alles draait. Felle hoofdpijn kan ik wel missen nu. Ik sta op en loop voorzichtig tussen de andere matrassen door naar de badkamer. Ik hoop dat ik hun niet wakker maak. Ik draai de kraan open en was mijn gezicht met het koude water. Ik voel me echt slecht. Mijn maag ligt overhoop alsof ik ieder moment kan gaan overgeven. Ik zet me op mijn knieën en buig boven de wc. Zoals verwacht, geef ik over. Ik voel het zuur in mijn keel. Geen aangenaam gevoel. Ik moet hoesten en probeer dat zo zacht mogelijk door in mijn neus te knijpen. Ik ben helemaal bezweet alsof ik koorts heb. Ik moet moeite doen om boven de wc te blijven hangen. Ik begrijp niet waarom ik me zo slecht kan voelen. Ik ben ondertussen 17 jaar en ben alle alcohol helemaal gewend. Ik kan tegen veel zal ik maar zeggen. Af en toe gebruik ik met mijn vrienden wel eens drugs maar met kleine mate. Ik denk dat dat de grote oorzaak is van mijn slecht gevoel. Ik hoor iemand op de deur kloppen. Ik hoop niet dat het zijn mama is. "Wie is daar?" roep ik. "Jules", hoor ik aan de andere kant van de deur. "Kan ik binnenkomen?" zegt hij. "Ja als je dat wilt", al had ik liever van niet. Toch ben ik blij dat hij bezorgd is. Ik heb al een tijdje gevoelens voor Jules. Dus ik ben altijd blij als hij plots komt opdagen. De deur gaat open. Met slaperige ogen staat hij in de deuropening. "Hey Ell, alles wel oke?" vraagt hij. "Ja denk van wel...". Ik verslik me in mijn eigen overgeefsel en ik hoest weer hard. Jules komt snel naar met toe. Hij gaat achter me staan en houdt mijn haar samen. Als hij hier maar niet op afknapt. Nogal aantrekkelijk als ik hier hang te kotsen. "Sorry dat ik je wakker maakte", zeg ik tegen hem. "Niet erg meis", antwoord hij. Hij is echt zo lief. Ik ben blij dat hij me komt helpen. We zijn al heel lang vrienden maar sinds een tijdje heb ik gevoelens voor hem gekregen. Ik zou niet zonder hem kunnen. Ik denk dat alles eruit is. Ik zet me terug recht maar ik voel me nog steeds slapjes. Hij legt zijn hand tegen mijn hoofd. "Wow Ellis, je hoofd is heel warm, zeker dat alles goed gaat?" vraagt hij bezorgd. "Ik weet het niet...". Hij helpt me in bad maar ik hou wel mijn topje en onderbroek nog aan. Het water loopt en daar word ik rustig van. Jules gaat naast me op de badrand zitten. Ik trek mijn knieën op en hou mijn armen rond mijn benen. Hij neemt de sproeikop en spoelt het water over me heen. Het water druipt over mijn kin. Als ik afgespoelt ben helpt hij me afdrogen en droge kleren aantrekken. Mijn bh hou ik aan en daar trek ik een tanktop van hem overheen. Samen met een shortje dat ik zelf nog bij had. Ik geef hem een kus op zijn wang nadat we klaar zijn. Hij staat achter me met zijn handen op mijn bovenarmen. We kijken in de spiegel. Ik kan me echt voorstellen dat wij een koppel zouden zijn. Hij is zo teder en zacht. Natuurlijk is dit niet het meest romantische moment. We hebben allebei vuurrode ogen en zijn high. Ik lach naar hem in de spiegel. Hij lacht lief terug. We wandelen de badkamer uit en als laatst doet hij de lichtknopt uit. Het is terug donker en we lopen stilletjes naar de lege zetel in Matty's kamer. Gelukkig heeft iedereen matrassen bij. Hij trekt het laken van mijn matras en we zetten ons in de zetel. Hij doet een klein lampje aan zodat we nog iets kunnen zien. Het licht reikt niet ver maar toch kan ik Matty, Brian, Collin, Marie en Hannah nog net zien liggen. Zachtjes fluisteren we tegen elkaar. Maar iedere keer wordt het stiller. We vallen in slaap voordat we het doorhebben. 

My crazy crazy lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu