Heippa rallaa pupuset! Mä päätin sitten tehdä tän one shotin liittyen Larry Stylinsoniin because why not? Tää tulee olemaan jotenkin surullinen, jos sanoisin niin mut en usko ett kukaan tulisi itkee kuitenkaan. Voin sanoo jo etukäteen ett tässä tulee olemaan jonkin kerran flashlighteja, joten varautukaa!
Mukavaa lukemista teille kaikille!
-
I'm a alive, if living is just a beating heart
'Cause we won't admit we've taken it too far
-
Siltä minusta tuntui juuri tällä hetkellä. Tuntui kuin viimeinenkin onnellisuuden tunne olisi otettu kokonaan multa pois. En tiiä, miten tässä kävi taas menemään. Sitä oli jo ollut meneillään parin päivän ajan. En jaksaa enää tällaista. Eihän tämä ole terveellistä ihmisten hyvinvoinnille. Tai edes parisuhteelle, jossa olen nyt. Mikä muuttui meidän kahden välillä?
-
I know it's love 'cause I will always be the first
To start making up excuses when it hurts
-
Muistan sen ensimmäisen kohtaamiseni Harryn kanssa. Kuinka hän katsoi minua niillä kauniilla vihreillä silmäparillaan ja tunsin, kuinka punastuin hirveästi, mikä sai Harryn naurahtamaan pienesti. Kuinka hän käveli luokseni ja aloitti keskustelun.
-
FLASHLIGHT...
"Hei." Eräs vieras, komean näköinen nuorukainen, jota olin tuijottanut viimeiset 5 minuuttia vastsi hymyilen.
"Hei." Sanoin ujosti ja tunsin kuinka punastuin vielä enemmän kuin aiemmin.
"Näin, kuinka tuijotit mua söpöllä tavalla, ja en malttanut oottaa kuin esittäytyä. Oon Harry."
Naurahdin pienesti. Ai se on sen komean hepun nimi.
"Oon Louis."
-
But I'm alone, I'm alone, I'm alone again
And all I want, all i want, is to feel again
-
Tunsin kyynelten tulvivan silmistäni. Makasin sängyssä, jonka toisella puolella Harry yleensä nukkui - pitäen kiinni hänen sinistä t-paitaansa ja itkin sitä vasten. Pystyin tuoksuttamaan vieläkin sen parta vetensä ja se sai mut enemmän itkemään, koska tiesin menettäneeni hänet kokonaan.
-
There's nobody like you, nobody like you
I tried goodbye a hundred times, not one of true
-
Muistan meidän ensimmäisen suudelman. Se oli kuin jostakin kauniin, elokuvan sadusta. En ikinä unohtaisi sitä tunnetta, kun tunsin hänen pehmeät huulensa mun huuliani vasten ensimmäistä kertaa. Luultavasti myös viimeisen kerran.