Gün o kadar çabuk geçmişti ki alarmın sesiyle uyandım yeni güne. Üstüme okul formasını giyip ,at kuyruğu yaptım saçımı . Teyzemle beraber kahvaltı hazırladık . Teyzemin gülümsemesiyle uyanmak sabahları beni çok mutlu ediyor . Kahvaltılıkları masaya yerleştirdik .Şahane bir kahvaltı masası . Ben kahvaltımı yapıp evden çıktım . Teyzemin bugün dersi yoktu o yüzden evden tek çıktım . Ahu ile buluşmak için yürüyorum , on dakika oldu yürüyeli . Ahu ile buluştuk .
' Günaydın Hira'cım'
' Günaydın Ahu'm'
Diyip birbirimize gülümsedik. Ahu ile koyu bir sohbete dalmışız ki okula ne zaman geldiğimizi bile anlamadık.Ahu ile sınıfa gittik, ikimizde kendimize ait olan sıralara oturduk. Yanıma biri gelmişti ama hiç kafamı çeviripde bakma gereği duymadım öyle de yaptım bakmadım ve bana ' sıra arkadaşın olabilir miyim ? ' diye soru yöneltti. Gelen sese doğru yöneldim . Aman ALLAH'IM bu o ! Çok ama çok sempatik. Sarı saçları , deniz mavisi gözleri ve harika bir gülümsemesi vardı. O bana gülümsüyor resmen ,kendimden geçtim . Evet bu Melih'ti gözlerime inanamıyorum. Ona oturabilirsin demek istedim fakat telefonumu aldığı aklıma gelince ona ' hayır ' dedim. Sınıfta yanı boş olan sadece Alev ve ben vardım. Melih Alev'in yanına oturdu . Galiba ben onu kıskandım. Ne kadar da saçma hem yanımda oturmasına izin vermiyorum hemde kıskanıyorum. Bir kaç dakika sonra Alev'de Melih'i kovdu. Bu yüzden Melih izin alma gereği duymadan benim yanıma oturmak zorunda kaldı. O benim yanımdayken kalbim kıpır kıpır oluyor,yüreğim yerinden fırlıyordu. Tek eksik olan şey uçuşan kelebeklerdi onlarda olsaydı aşık oldun sen kız Hira derdim kendime. Aşk değil o zaman ne ? Onu görünce neden böyle oluyorum? Galiba ondan hoşlanmaya başladım. Ben ilk defa böyle şeyler hissediyordum. Herşeyi zamana bırakmak zorunda hissettim kendimi. Zaman doğruların ve geleceğin simgesidir. Başımda ağrılar oluşmaya başladı. Dayanamıyorum çatlicak sanki . Teyzeme söyledim , müdürden izin aldı. Taksiye binip adresi büyük bir acıyla söyledim. Eve varır varmaz ağri kesici içtim,odama geçip , başımı yastığa koydum .Yine düşünmeye başladım . Ne düşünürsem düşüneyim herşey Melih'e geliyor. Nedenlerle beraber kafamda bitmeyen sorular çok, fakat bir çıkılmaz bir sonuç yok . Off off bir an önce sabah olsun ve onu göreyim istiyorum. Sınıfta o kadar insan varken hangi sıranın boş olduğunu bilmeden benim yanıma oturmak istedi . O güzel gülümsemesi ile bana gülümsesin , mavi gözleri ile bana baksın istiyorum . Sıra arkadaşı olarak beni seçti ama neden ? Acaba o da mı benden etkilenmişti? Okulun ilk günü de o kıza benim adımla seslenmişti ama neden ??? Oof çıkamıyorum bu sorulardan . Ne zaman onu düşünmeye başlasam bir sonuç bulamıyorum. Dış kapı açıldı ...
Şimdi de kapandı teyzem gelmiş olmalı . Teyzemin soru sormaması için .Lambayı kapatıp , gözlerimi yumdum. Teyzem kapıyı açıp , beni yokladı. Uyuduğumu görünce kapıyı usulca kapattı. Gözlerimi açıp Melih i düşündüm . Acaba şuan ne yapıyor ? Kiminle beraber ? Sevgilisi var mi yok mu ? Diye düşünürken. Bunları düşünmemek için uyumaya karar verdim . Uyumamın tek yolu şarkı dinlemek bu yüzden kulaklığı takıp mp3 den şarkı dinlemeye başladım . Benim de uykum olmadığı zamanlar yöntemim bu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimde Bir Aşk Yatıyor
Short StoryGuvenmi ? Yariyolda kalmis biri icin ihanetin kendisidir. Alışmak sevmenin en güzel öyküsü...