Bugün şehir karlara bürünmüş , bütün masumluğu üzerinde taşıyor. Kimi insanlar kartopu oynuyor kimileri ise kardan adam yapıyor . Ahu ile evlerimiz çok yakın olduğu için vede moralim bozuk olduğundan dolayı bugün bize geldi . Birlikte kahvaltı yapıp çay içtikten sonra dışarıya kar topu oynamaya çıktık. Ahu ile kar topu oynarken koşmaya dalmışız . Koşarken ayağım kayıp , düştüm. Yerler o kadar buz tutmuştu ki , insan her adımını dikkatli atmalı. Ahu beni kaldırmaya çalışırken onunda ayağı kaydı , ikimizde yerlerde sürünürken çok komik bir durumda olduğumuzu farkedince ikimizde gülmeye başladık. Kahkahalarımız o kadar çok şiddetlenmişti ki gözlerimizden yaşlar gelmeye başladı . Ahu beni gülmekten değilde gerçekten ağladığımı görünce o da benimle beraber ağlayıp bana sarıldı. Bir anda telefonuma gelen mesajla irkildik.
Gönderen : Melih
Görüşebilir miyiz ?
Gönderen : Hira
Hayır tabiki de . Neden görüşelim ki ?
Hem sen benim numaramı nerden buldun Melih ?
Ben onun numarasını Cenk'ten almıştım telefonumu almak için peki ya o benim numaramı nerden aldı ? Melih cevap yazmadı. Numaramı da telefonumu aldığı zaman almış olmalı. Melih'i aklımdan çıkarıp Ahu ile birlikte kalkmaya çalıştık. Sonunda da kalkmayı becerdik. Ahu ile beraber kartonlar bulup içine poşet geçirdik . Kızak yapıp kaymaya başladık. Bu kadar çok eğlendiğimi hatırlamıyorum bence herkes yapmalı tehlikeli olsada...
Ahu ile nasıl eğlendiğimizi bilmeden akşam olmuş , eğlencemiz yarıda kalmıştı. Teyzem bizi yemeğe çağırınca Ahu ile beraber içeri gidip yemek yedik . Saat geç olduğu için annesi Ahu'yu almaya geldi . O kadar çok endişelenmiş ki yüzü kıpkırmızı olmuş. Ahu ile sadece dertleşmiyor onun dışında gülüp eğleniyoruz. O benim bitanecik arkadaşım. Ahu annesi ile beraber eve gitti .Banyayo gidip duş aldıktan sonra dişlerimi fırçaladım. Odama gittiğimde saatime bakim derken bir mesaj gelmişti. Açıp baktım .
Gönderen : Melih
Aşağıya inermisin seninle konuşmak istiyorum? Çok soğuk var dışarıda donarak öleceğim galiba .
Mesaj geleli bir saat olmuştu. İnanamıyorum Melih aşağıda...
Yok canım gitmiştir. Bu saate kadar beklemez . Merak edip pencereden aşşağıya baktığımda Melih aşşağıdaydı. ALLAH'IM bu çocuk deli mi bu soğukta bir saat beklenir mi ? Sonradan Melih'in bir insan olduğu aklıma gelince donmaktan hasta olmaması için koşarak aşağıya indim."Hayırdır Melih , bu saatte ne işin var senin burada " diyince.
Melih "bilmiyorum neden olduğunu ama seni görme ihtiyacı duydum . Seni görmek iyi geliyor bana , tamam seni tanımıyorum sende beni tanımıyorsun ama sırf bu yüzden benimle arkadaş olmamayı tercih edecek değilsin. Sevgili olalım demiyorum, sadece arkadaş olalım istiyorum. İnsanlar konuşa konuşa , hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşırmış bu şansı bana tanı . Konuşa konuşa anlaşalım" dedi.
Mavi gözleri bugün herşeyden farklı bakıyordu. Sanki yardıma ihtiyacı olan bir yavru ceylan gibi . Ağzımdan çıkan sözü bilmeden !
"Kimsenin bilmediklerini söyle bana "dedim .
"Peki nasıl istersen ? Yeterki şu tek kişilik dünyamda senin gibi bir arkadaşım olsun" dedi.
İnanamıyorum ya ben ısrar etmesin diye bir sırrını itiraf etmesini istiyorum o ise hiç tereddüt etmeden bana bir sırrını anlatmayı kabul ediyor. Bana nasıl güvenebiliyor. Melih konuşmaya başladı .
"Ben 5 yaşındayken ailem yangında öldü. O gün babam , annem , ablam ve abim gözlerimin önünde diri diri yandı . Hala o günü unutamıyorum. Ben bakkala ekmek almaya gitmiştim geldiğimde ise olan olmuştu. Ben şans eseri kurtuldum. Belki bende hayatta olmayabilirdim Hira olmayabilirdim."ellerini omzuma koyup beni bir oraya bir buraya sirkerek devam etti konuşmasına " daha sonra zengin bir aile beni yanlarına evlatlık aldı . Bana o kadar çok iyi davrandılar ki hiç evlatlık olduğumu hissettirmediler. En güzel bir şekilde beni yetiştirdiler. Bütün sevigisini bana verdiler.Ailemin yokluğunu hiç bir zaman unutamadım. Hep bir tarafım eksik kaldı . Öz ailemin verdiği sıcaklığı kimse veremez . Hergün odama gidip hıçkıra hıçkıra ağladım . Onlara hiçbir zaman bunu hissettirmedim. Kendi acılarımla şarkı besteleyip onları söyledim . Üvey babam bana destek oldu bende onun sayesinde şarkıcı oldum.Belli bir süre sonra da sinema filmlerinde oynadım. Seni ilk gördüğüm gün o kadar çok etkilendim ki hiç kimse anlayamaz . Seni gördükten sonra şarkıcılığı da filmlerde oynamayı da bıraktım. Sadece barlarda şarkı söylüyorum. Bir gün en yakın arkadaşıma evlatlık olduğumu anlattım . Ona anlattıktan bir gün sonra sınıfta öğrenmeyen kalmadı . O günden sonra kimseye güvenmedim taki seni görene kadar. Seni gördüğüm an yeniden birine güvenebileceğimi anladım . Senin gözlerin herşeyden farklı bakıyordu . Umarım bunlar sana yardımcı olmuştur. Şimdi hiç birşey söyleme biraz düşün sonra konuşuruz " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimde Bir Aşk Yatıyor
Short StoryGuvenmi ? Yariyolda kalmis biri icin ihanetin kendisidir. Alışmak sevmenin en güzel öyküsü...